هتل پول من بانکوک : یکی از هتل های مجلل و منحصر بفرد بانکوک که با معماری تایلندی ساخته شده هتل پول من بانکوک است. این هتل چشم انداز زیبایی از دریا داشته و ساحل خصوصی دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله 24 کیلومتری هتل قرار داشته و مرکز خرید MBK و موزه جیم تامپسون در سه کیلومتری هتل هستند. این هتل پنج ستاره باشکوه بسیار نزدیک به Sanctuary of Truth بوده و هفت دقیقه تا قطار شهری چونگ نانسی فاصله دارد. هتل پول من بانکوک اینترنت رایگان در سراسر هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد. امکانات هتل پول من بانکوک پذیرش شبانه روزی، مسلط بودن کارکنان به چند زبان، امکانات برگزاری عروسی، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس، سالن آرایشگاه، کتابخانه، خدمات پزشکی و نگهداری از کودکان، خدمات اتوشویی و خشکشویی و صرافی میباشد.

هتل پول من بانکوک

اتاق های هتل پول من بانکوک

پنجره اتاق ها قدی و بزرگ بوده و این امکان را به شما میدهد تا نور بیشتری داشته باشید. اینترنت و آب معدنی در اتاق ها رایگان ارائه میشود. هر اتاق استاندارد دارای مینی بار، حمام اختصاصی، چشم اندازی از شهر، تلوزیون ماهواره ای، آیپاد، لوازم بهداشتی و .. میباشد. همینطور سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی میباشد.

اتاق های هتل پول من بانکوک

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پول من بانکوک

رستوران های هتل پول من بانکوک انواع و اقسام غذاهایی که دوست داشته باشید برای شما سرو میکند چه غربی چه آسیایی، بهترین غروب دل انگیز خورشید را در کافه های هتل همراه با نوشیدن، نوشیدنی مورد علاقع تان تماشا کرده و لذت ببرید. کافه اسکارت بهترین کافه این هتل است. امکانات تفریحی این هتل کمی متفاوت با امکانات تفریحی دیگر هتل هاست و شاید به همین خاطر است که این هتل برای بسیاری از توریست ها و گردشگران تور بانکوک جالب بوده. شما میتوانید در کلاس های نقاشی سنتی باتیک شرکت کرده و در کلاس های یوگای هتل کمی ریلکس کنید. همینطور فضای باز هتل همراه با دریاچه و گل های نیلوفر آبی که دارد میتواند شادابتان کند. هتل پول من دو استرخ در فضای باز به همراه ماساژ نیز به میهمانان خود ارائه  میدهد.