هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان : یکی از باشکوه ترین هتل های 5ستاره در تفلیس، هتل بیلت مور است. این هتل شگفت انگیز و لاکچری، در فاصله سیصد متری از تئاتر باله و اپرا تفلیس قرار دارد. این هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان در خیابان روستاولی یک منطقه تاریخی و فرهنگی واقع میباشد. از این آسمان خراش میتوایند کل شهر زیبای تفلیس را دیده وساعت ها به تماشای آن بنشینید. زمانه که وارد این هتل میشوید لابی بزرگ و دلباز مرمری این هتل شما را به یاد دوران قدیم می اندازد. کارکنان هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان کاربلد بوده و به زبان های روسی ، گرجی ، فرانسوی ، انگلیسی و آلمانی مسلط هستند. این هتل پنج ستاره لوکس برای تجار مسافر خود اتاق جلسه و برای مراسمات توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری گرجستان برای مراسمات و حتی عروسی آنها دارای سالن بزرگ به همراه امکانات میباشد. از دیگر خدمات هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان میتوان به اتاق های سیگاری و غیرسیگاری، پارکینگ، فروشگاه، اینترنت رایگان، صرافی، تبدیل ارز، خدمات خشکشویی و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان

اتاق های هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان

هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان 214 اتاق و سوئیت داشته که امکانات منحصر بفردی دارند. اول اینکه این اتاق ها به چند دسته اتاق استاندارد، اتاق ضد آلرژی، اتاق های خانوادگی و سوئیت ها تقسیم میشوند. امکانات استاندارد برای هرکدام از یان اتقا ها شامل تراس بزرگ، حمام اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، مینی بار یا یخچال، اتاق کودکان و منظره ای زیبا و دلنشین به سمت شهر و رودخانه تفلیس میشود.  

اتاق های هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل پنج ستاره بیلت مور تفلیس گرجستان

این هتل دو رستوران داشته یکی از این رستوران ها روی پشت بام هتل قرار داشته و شامی خوشمزه و رومانتیک برای میهمانان سرو میکند. رستوران سونت نیز انواع غذاهای بین المللی و محلی را آماده میکند این رستوران نام خود را از بزرگ ترین نویسنده ادبی گرجستان داشته و معماری هنری دارد. امکانات تفریحی این هتل استخر سروپوشیده، حمام بخار، مرکز آبگرم و اسپا، ماساژ، سونا و جکوزی، حمام آفتاب و سالن بدنسازی مجهز  میباشد.