هتل پلازا پکن : یکی از ویژگی های خوب این هتل، نزدیک بودن به منطقه تجاری و همینطور مرکز خرید چائویانگ میباشد. در واقع توریست ها و گردشگران تور چین که مایل هستند اقامتگاهشان نزدیک به مکان ها تاریخی، رستوران ها و مراکز خرید باشد، بهترین انتخاب، هتل چهار ستاره پلازا پکن است. این هتل خدمات و امکاناتی نظیر خشکشویی و اتوشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان، نگهداری از کودکان، صرافی و تبدیل ارز، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسه، فروشگاه هدایا و سوغاتی داخلی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و سرویس دهی به معلولین و افراد کم توان، ارائه میدهد.  

هتل پلازا پکن

اتاق های هتل پلازا پکن

این هتل چهار ستاره، 218 اتاق با تمام امکاناتی که یک توریست و گردشگر در طول سفر خود نیاز دارد، داشته. از امکانات داخلی اتاق ها و سوئیت های هتل پلازا پکن میتوان به مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت، میزمطالعه، سرویس دهی 24 ساعته و نظافت روزانه اشاره کرد.  

اتاق های هتل پلازا پکن

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پلازا پکن

هتل پلازا پکن، سه رستوران، همراه با منوهای غذایی چینی، ژاپنی و بین المللی داشته، همینطور در کنار این سه رستوران، در قسمت لابی هتل، انواع کوکتل ها و نوشیدنی های مختلف و متنوع سرو می شود. میهمانان و توریست های تور پکن که در این هتل اقامت دارند، میتوانند اوقات فراغت خود را با وقت گذرانی در سالن بدنسازی، استفاده از آبگرم و سونا و ... سپری کنند.  

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل پلازا پکن