هتل پریمیوم پالاس باتومی : این هتل چهار ستاره در باتومی، میتواند همان هتلی باشد که انتظارش را دارید. هتل پریمیوم پالاس باتومی تمام امکانات و سرویس های لازم برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان را داشته و در تلاش است تا شما را مجاب به انتخاب دوباره این هتل در سفر خود به باتومی گرجستان کند. هتل پریمیوم پالاس برای میهمانان خود سرویس ترنسفر فرودگاهی و درون شهری داشته تا از بابت رفت و آمد خود به فرودگاه و یا هتل مشکلی نداشته و همینطور بتوانید به راحتی از این شهر دیدن کنید بدون اینکه نگران گم شدن خود و هتل باشید. اگر با خودروی شخصی خود سفر کرده اید، هتل پریمیوم پالاس پارکینگ رایگان اختصاصی دارد. اینترنت بی سیم در سراسر هتل رایگان ارائه مشود. خدمات خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، سالن آرایشگاه، سالن برگزاری کنفرانس ها و جلسات، کرایه خودرو، فروشگاه هدایا و سوغات، صرافی، پذیرش شبانه روزی و .. از امکانات دیگر این هتل میباشد. کارکنان هتل پریمیوم پالاس باتومی نیز به چند زبان ترکی، روسی و انگلیسی مسلط هستند.  

هتل پریمیوم پالاس باتومی

اتاق های هتل پریمیوم پالاس باتومی

هتل پریمیوم پالاس پنج ستاره 155 اتاق داشته که به صورت اتاق های استاندارد، اتاق های خانواده، اتاق های بدون سیگار، اتاق های بدون آلرژی، اتاق های مخصوص افراد معلول و کم توان، سوئیت ها و اتاق های عایق صدا تقسیم میشوند. این اتاق ها مجهز به تراس، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، مبلمان، سرویس دهی شبانه روزی و میز توالت به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان میباشند. توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند صبحانه را در اتاق خود میل کنند.

اتاق های هتل پریمیوم پالاس باتومی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پریمیوم پالاس باتومی

رستروان ادجارا، هر سه وعده غذایی را با انواع غذاهای گرجی، بین المللی و به خصوص غذاهای خاص فرانسوی آماده میکند. شما میتوانید غذای خود را در اتاق و یا در باغ روی پشت بام هتل و تراس روبازی که روبروی دریای سیاه قرار دارد میل کنید. هتل پریمیوم پالاس باتومی برای میهمانان خود امکانات تفریحی خوبی از جمله زمین تنیس، بازی پینگ پنگ، مینی گلف، دوچرخه سواری، باغ، تراس حمام افتاب، ساحل خصوصی، مرکز اسپا و آبگرم، باشگاه بدنسازی، و دو استخر سرباز و سرپوشیده تدارک دیده است.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل پریمیوم پالاس باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل پریمیوم پالاس باتومی

جاذبه های گردشگری بسیار خوبی نزدیک به هتل پریمیوم پالاس باتومی قرار دارند مثل دلفیناریوم، موزه باستان شناسی و پارک آبی که با هتل نهایت ششصد متر فاصله دارند. فرودگاهی بین المللی باتومی نیز یک مایلی از هتل پریمیوم پالاس باتومی قرار دارد.