هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند : هتل پاین وود رزیدنس سه ستاره پاتایا، در مرکز این شهر قرار داشته و دسترسی های خوبی به سمت مراکز تجاری و تفریحی، بانک ها، صرافی  ها و ... دارد. میتوان گفت از هر نظر برای توریست ها و تجار مناسب است. همینطور این هتل بین توریست ها و گردشگران یکی از بهترین هتل های سه ستاره شناخته شده. از امکانات و خدمات خوب این هتل برای میهمانان ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس، جلسات، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ... می باشند.

هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند

اتاق های هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند

اتاق های این هتل سه ستاره، به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره تمیز و بزرگ بوده و امکانات بسیار رفاهی و بسیار خوبی هم برای میهمانان تور تایلند خود دارند. بنابراین میتوان در اتاق های این هتل احساس راحتی کرد. از جمله امکانات خوب این هتل برای میهمانان و توریست ها میتوان به گاوصندوق، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تراس اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند

در رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی، آسیایی و ... را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میهمان در هتل سرو می شوند. در کنار این رستوران، کافه نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد را ارائه میدهد. و اما امکانات رفاهی و تفریحی هتل شامل استخر روباز متناسب برای تمامی فصول، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل پاین وود رزیدنس پاتایا تایلند