هتل پارک این بای رادیسون باکو : درشهر قدیمی باکو و نزدیک به ساحل دریای خزر هتل پارک این بای رادیسون باکو با 4 ستاره و 248 اتاق قرار گرفته. امکانات و خدمات بسیار خوبی نسبت به دیگر هتل های اطراف خود دارد. پنج اتاق سیصد متری مخصوص برای برگزاری کنفرانس ها، مراسم ها و ضیافت ها به همراه کارمنان با تجربه و حرفه ای برای پذیرایی و کمک دارد. همینطور پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان برای تمامی اتاق ها و مکان های عمومی هتل ارائه میدهد.

اتاق های هتل پارک این بای رادیسون باکو :

خدمات به اتاق های این هتل شبانه روزی بوده و همه اتاق های سیستم تهویه هوای مناسب دارند. امکانات بی نظیر اتاق ها برای کنترل برق ، سشوار ، کنترل آب و هوا فردی ، مینی بار ، صندوق امانات ، تلویزیون ماهواره ای ، تلفن مستقیم شماره گیری ، سرویس چای و قهوه و میز کار باعث شده تا انتخاب نهایی هر گردشگر تور باکو در این منطقه باشد.  

اتاق های هتل پارک این بای رادیسون باکو

خدمات و رستوران های هتل پارک این بای رادیسون باکو :

رستوران های این هتل هم غذای بین المللی و هم غذای محلی برای میهمانان سرو میکند علاوه بر آن در کافی شاپ هتل بهتری نوشیدنی های گرم و سرد سرو شده و یک مینی بار نیز دارد. یک سالن رقص برای برگزاری میهمانی ها و دیگر مناسبت ها و یک اتاق برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده علاوه بر اینها یک اتاق جلسه و صرافی نیز داخل هتل موجود است.

​  خدمات و رستوران های هتل پارک این بای رادیسون باکو

آدرس هتل پارک این بای رادیسون باکو :

1 Azadliq Ave, Baku, Azerbaijan