هتل ویندهام باتومی : یکی از شیک ترین هتل های به سبک کلاسیک در باتومی است که هم از نظر امکانات و سرویس دهی و هم از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی به جاذبه های گردشگری و وسایل حمل و نقل از بهترین هتل های این شهر نام برده میشود. شما میتوانید با هشت دقیقه پیاده روی از این هتل به ساحل ایوریا برسید. از امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میده میتوان به پارکینگ رایگان خصوصی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، خدمات خشکشویی و اتوشویی، ترنسفر فروگاهی، تاکسی سرویس و پذیرش شبانه روزی اشاره کرد.

هتل ویندهام باتومی

اتاق های هتل ویندهام باتومی

در هر اتاق از این هتل وسایلی میثل مبلمان، تخت، کفپوش و ... از چوب بوده و سلک طراحی آن بسیار شیک و کلاسیک است. سقف اتاق ها با طرحی ظریف و زیبا نقاشی شده. از این اتاق ها میتوانید نمای بسیار زیبایی از شهر و دریای سیاه ببینید. تمام اتاق ها عایق صدا و هرکدام دارای این امکانات یکسانی مثل مینی بار، نشیمن جدا، حمام اختصاصی به همراه لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، نشیمن جدا، سرویس دهی شبانه، اینترنت بی سیم رایگان و نظافت روزانه دارند.  

اتاق های هتل ویندهام باتومی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ویندهام باتومی

منوی غذایی رستوران های این هتل پنج ستاره، غذای محلی، رژیمی و بین المللی را همراه با نوشیدنی های گرم و سرد برای توریست ها و گردشگران تور باتومی آماده میکند. سرگرمی ها و امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره در هر حال شما را سرگرم کرده و سرحال تان می آورد. هتل ویندهام باتومی یک استخر سربسته، سونا و جکوزی، حمام سنتی، مرکز اسپا و آب گرم، کازینو، سالن بدنسازی و ماساژ دارد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ویندهام باتومی

دسترسی های نزدیک به هتل ویندهام باتومی

از هتل ویندهام باتومی تا فرودگاه بین المللی پنج کیلومتر فاصله است. جاذبه های گردشگری بسیار خوبی نزدیک به این هتل هستند مثل موزه باستان شناسی بدر هشتصد متری، برج الفبا در هفتصد متری، بلوار باتومی و کلیسای مادر مقدر در پانصد متری آن قرار دارند. از میدان اروپا تا هتل ویندهام باتومی صد متر راه است.