هتل وینتر پارک باکو : هتل وینتر پارک چهار ستاره برای آن دسته از توریست ها و گردشگران تور باکو مناسب بوده که روحیه ای شاداب و سرشار از انرژی دارند. در بدو ورود خود به این هتل تمام خستگی های راه را فراموش کرده و محو زیبایی و ترکیب رنگی این هتل میشوید. هتل وینتر پارک باکو در تمام محیط های عمومی خود و همینطور اتاقها، انواع گل های رنگی، زرد، قرمز بنفش و... داشته که همین باعث پیچیدن بوی خوش گل در هتل میشود. تمام وسایل و اسباب این هتل رنگارنگ هستند، از مبل های لابی گرفته تا چراغ لوستر و خود لوستر به رنگ های مختلف و شاد هستند. کارکنان این هتل رفتاری صمیمانه داشته در تلاش هستند تا بتوانند با چندین زبان انگلیسی، عربی، روسی و اوکراینی به شما کمک کنند تا سفر خوبی در باکو داشته باشید. خدمات ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، تاکسی سرویس، خشکشویی و اتوشویی، سالن پذیرایی، سالن کنفرانس و همایش، صندوق امانات، پارکینگ و اینترنت بی سیم رایگان و امکانات برای معلولین از خدمات هتل وینتر پارک باکو هستند که به میهمانان ارائه میشود.

هتل وینتر پارک باکو

اتاق های هتل وینتر پارک باکو

اتاق های نیز کاملا با رنگ هایی شاد و آرامش بخش تزئین شده اند. حتی کف پوش موکت اتاق ها نیز طرح دار و رنگی هستند. هر اتاق هتل وینتر پارک باکو به یک رنگ است، یکی آب کبود، یکی قرمز آلبالویی و حتی پرتغالی و ... . با اقامت در اتاق های این هتل روحیه ای شاد و خوب خواهید داشت و میتوانید در کمال آرامش به سفر خود ادامه داده و لذت ببرید. پنجره های اتاق ها تمام شیشه و قدی بوده و کنار آن یک میز و صندلی قرار داشته که شما را وادار میکند در حالی که نوشیدنی مورد علاقه تان را میل میکنید، ساعت ها به منظره بیرون از هتل خیره شوید. امکانات مشابه اتاق ها باهم شامل سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، چای ساز و قهوه ساز، میز مطالعه، گاوصندوق، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و اینترنت رایگان میباشند.

اتاق های هتل وینتر پارک باکو

امکانات تفریحی و رستوران های هتل وینتر پارک باکو

رستوران  هتل وینتر پارک پنج ستاره منوی غذایی محلی و بین المللی داشته و برای میهمانان خود شبانه روزی سرویس میدهد این رستوران نیز با رنگامیزی و استفاده از گل های خوش اب و رنگ باعث شده تا غذا مزه دیگری به شما داده و اشتهایتان باز شود. این هتل به میهمانان خود دوچرخه و خودرو کرایه میدهد تا بتوانند گشتی در شهر باکو و اطراف هتل زده و با این شهر دوست داشتنی بیشتر آشنا شوند.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل وینتر پارک باکو

دسترسی های نزدیک به هتل وینتر پارک باکو

هتل وینتر پارک باکو در بهترین موقعیت مکانی در باکو قرار داشته و فاصله ای پانصد متری تا پارک وینتر، میدان فواره معروف، سالن اوپرا و باله دارد. همینطور فرودگاه بین المللی باکو نیز در بیست و پنج کیلومتری از هتل وینتر پارک پنج ستاره قرار دارد.