هتل ویسروی بالی : این هتل پنج ستاره بین تپه های اوبوند قرار داشته و به همین خاطر چشم اندازی فوق العاده به سمت جنگل، رودخانه پتانو و استخر هتل دارد. این هتل برای میهمانان خود اینترنت را به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه میدهد. همینطور دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کرایه اتومبیل، سالن کنفرانس و مراسمات، خدمات خشکشویی، صرافی، تاکسی سرویس، پذیرش شبانه روزی، پارکینگ و ... میباشد.

هتل ویسروی بالی

اتاق های هتل ویسروی بالی

اتاق ها و ویلاهای این هتل امکاناتی بسیار پیشرفته و دکوراسیونی بسیار لوکس و مدرن دارند. هرکدام از اتاق ها چشم اندازی به سمت استخر و جنگل داشته و بسیار بزرگ هستند. داخل ویلاها و اتاقهای هتل ویسروی بالی خدماتی نظیر حمام اختصاصی، گاوصندوق، تلویزیون بزرگ ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... وجود دارند. همینطور سرویس دهی به اتاق ها شبانه روزی بوده و نظافت روزانه انجام میشود.

اتاق های هتل ویسروی بالی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ویسروی بالی

رستوران اصلی هتل ویسروی بالی که کاسکاد نام دارد، یکی از محبوب ترین رستوران های شهر بوده که حتی برنده جایزه بهترین رستوران نیز بوده، این رستوران انواع غذاهای محلی، آسیایی، بین المللی و فرانسوی را برای توریست ها و گردشگران تور بالی سرو میکند. میهمانان میتوانند داخل هتل از امکانات رفاهی مثل استخر روباز با چشم اندازی از جنگل، کتابخانه، سالن فیلم، کلاس های یوگا، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ماساژ استفاده کنند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ویسروی بالی

دسترسی های نزدیک به هتل ویسروی بالی

با اقامت در این هتل چهار ستاره تنها فاصله ای پنج دقیقه تا مرکز اوبوند خواهید داشت. همینطور از هتل ویسروی بالی تا فرودگاهی بین المللی این شهر یک ساعت راه است.