هتل ویستا پاتایا تایلند : هتل ویستا پاتایا تایلند واقع در مرکز پاتایا با فاصله تقریبی 94 متر از ساحل اصلی شهر پاتایا است. این هتل 4 ستاره دارای Wi-Fi رایگان، اجاره دوچرخه و کرایه اتومبیل و خرید سوغات محلی تایلندی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و مراسمات، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... را در محوطه هتل ویستا برای شما فراهم میکنند.

هتل ویستا پاتایا تایلند

اتاق های هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل ویستا پاتایا تایلند در مجموع دارای 135 اتاق و سوئیت است. این 135 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دولوکس تراس دار
  • سوئیت های دو خوابه به همراه تراس
  • اتاق های انتخابی زمان ورود و پذیرش
  • سوئیت های دولوکس دوقلو

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل بزرگ بوده و مخصوص برای افراد غیر سیگاری است. برای هر اتاق به صورت خصوصی تراس قرار داده شده و دکوراسیون آن ها مدرن به همراه نور ملایم می باشد. از جمله امکانات و خدماتی که در این هتل چهار ستاره ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی ، سرویس دهی شبانه روزی و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل ویستا پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویستا پاتایا تایلند

شما میتوانید در مرکز تناسب اندام که به طور کامل مجهز شده از یک ماساژ بدن در سالن اسپا لذت ببرید. پاسیو بار و رستوران های هتل انواع غذاهای اروپایی و تایلندی، دریایی، سوشی ها و سالاها و نوشیدنی با طراوت در نوار استخر را برای میهمانان و توریست های تور لحظه اخری تایلند به ارمغان می آورد. امکانات رفاهی فراهم شده در این هتل شامل سونا و جکوزی، استخر شنای آب شور و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل ویستا پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل ویستا پاتایا تایلند

هتل از مراکز خرید و اسکله تقریبا 3 کیلومتر فاصله دارد. خیابان واکینگ استریت نیز دو کیلومتر با هتل ویستا پاتایا تایلند فاصله دارد.