هتل ویدا داون تاون دبی : این هتل چهار ستاره بزرگ، ساختمانی به سبک ساختمان های قدیمی داشته اما امکانات و خدمات پیشرفته ای برای توریست ها و گردشگران تور دبی دارد. از بین هتل های چهار ستاره دبی، این هتل خدمات مناسب و بسیار خوبی از جمله نگهداری از کودکان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، ترانسفر فرودگاهی رایگان، تاکسی سرویس، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، سالن آرایشی و ... می باشند. هتل ویدا داون تاون دبی، محل اقامت توریست هایی است که اقامت لوکس و فوق العاده ای را برای خود می خواهند.

هتل ویدا داون تاون دبی

اتاق های هتل ویدا داون تاون دبی

هتل ویدا داون تاون دبی، 197 اتاق و سوئیت با طراحی داخلی سنتی و مدرن دارد. تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره، نورپردازی بسیار مناسب داشته و فضای بزرگ و راحتی به نشیمن خود اختصاص داده اند. از امکانات بسیار خوبی که این اتاق ها و سوئیت های این هتل به میهمانان تور دبی ارائه میدهند، میتوان به تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میزمطالعه، چای ساز و قهوه ساز، بطری آب رایگان و ... اشاره کرد. البته این امکانات به صورت پیش فرض در تمام اتاق ها و سوئیت ها موجود هستند. امکانات ویژه هر اتاق و سوئیت بستگی به نوع انتخاب میهمانان تور دبی دارد.

اتاق های هتل ویدا داون تاون دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ویدا داون تاون دبی

در رستوران ها و کافی شاپ های این هتل انواع غذاهای بین المللی، چینی، مدیترانه و نوشیدنی های مختلف را میل کنید. از امکانات سرگرم کننده این هتل برای میهمانان تور دبی ماساژ، تراس حمام آفتاب، سالن بدنسازی، استخر روباز، سونا و جکوزی، اسپا و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ویدا داون تاون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ویدا داون تاون دبی

با اقامت در این هتل چهار ستاره تا ساحل خوب جمیرا پانزده کیلومتر فاصله دارید. مراکز خرید بسیار خوبی مثل مرکز خرید بی مال در فاصله ده دقیقه ای از این هتل قرار دارند. موقعیت بسیار خوبی هتل ویدا داون تاون دبی باعث شده تا به بسیاری از جاذبه های گردشگری این شهر مثل برج العرب، بازار مینا، آبنمای بزرگ، پارک کیدزانیا، آکواریون و باغ وحش آن تنها ده دقیقه فاصله داشته باشید. هتل ویدا داون تاون دبی تا فرودگاه بین المللی تنها بیست دقیقه راه دارد.