هتل ودنسکی سن پترزبورگ : هتل ودنسکی، تنها یک هتل معمولی در سن پترزبورگ نیست! این هتل پنج ستاره درواقع یک آثار باستانی را مشان میدهد. این ساختمان تاریخی نه طبقه، در خیابان بولشوی مرکز شهر قرار داشته و در زمان کاترین کبیر مدرسه ودنسکی بوده. کیفیت سرویس دهی و خدمات این هتل بسیار خوب و رفتار کارکنان با میهمانان حرفه ای است. یک هتل بی نظیر و بی نقص در سن پتزربورگ است! اگر مایل به اقامت در این هتل پنج ستاره لوکس و تاریخی را دارید، نگران هزینه های آن نیز نباشید، هتل ودنسکی سن پترزبورگ تخفیف های ویژه ای هم میگذارد. فضای داخل هتل کلاسیک و مدرن بوده و خدماتی که در این هتل ارائه میشود شامل پذیرش شبانه روزی، اجازه ورود حیوانات خانگی، اینترنت رایگان، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن های بزرگ کنفرانس و جلسه، صرافی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و ... میباشد.

هتل ودنسکی سن پترزبورگ

اتاق های هتل ودنسکی سن پترزبورگ

در وسایل و دکوراسیون اتاق ها از چوب تیره رنگ و سبک کلاسیک استفاده شده. تمام اتاق ها و سوئیت های هتل مجلل ودنسکی سن پترزبورگ دارای امکانات و خدماتی نظیر سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، میزمطالعه، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون های ماهواره ای، تلفن، فرش و مبلمان راحت، میز اتو، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی و ارایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... میباشند.

اتاق های هتل ودنسکی سن پترزبورگ

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ودنسکی سن پترزبورگ

میهمانان از میتوانند از ساعت هفت صبح تا ساعت یازده شب از باشگاه بدنسازی هتل استفاده کنند. همینطور رستوران های هتل ودنسکی سن پترزبورگ صبحانه ها را به صورت سلف سرویس و دیگر وعده های غذایی را با منوهای غذایی محلی و بین المللی با انواع نوشیدنی های سرو میکنند. کافه ها نیز مکانی دنج و راحت برای صرف نوشیدنی ها و دسرهاست.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ودنسکی سن پترزبورگ

دسترسی های نزدیک به هتل ودنسکی سن پترزبورگ

با اقامت در این هتل به آثار دیدنی و جذاب این شهر مثل هرمیتاژ، دژ پیتر و پال، کروز آرورا، کونتسکمرا، خانه پیتر اول و ... نزدیک ترین دسترسی را داشته باشید. توریست ها و گردشگران تورهای روسیه میتوانند با ده دقیقه پیاده روی به پیتر و پاول فرتس برسند، همینطور فاصله ورزشگاه یوبیلینی در فاصله هشت دقیقه ای، ایستگاه پتروگردسکایا و چکالووسکایا در فاصله ده دقیقه به صورت پیاده، ایستگاه قطار موسکوواتی در فاصله بیست دقیقه ای و مسجد سنت پترزبورگ در فاصله پانزده دقیقه ای از هتل قرار دارد. همچنین فرودگاه پولکوو با هتل سی دقیقه فاصله دارد.