هتل واین پالاس تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره واین پالاس تفلیس گرجستان به صورت شبانه روزی میهمانان و توریستهای تور گرجستان را پذیرش می کند. در این هتل سرویس دهی به اتاق ها و میهمانان به صورت 24 ساعته بوده و توریست ها با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات خوب و مدرنی مثل اینترنت بی سیم رایگان، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، آسانسور، ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، محوطه مخصوص استعمال سیگار و ... برخوردار خواهند بود.

هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

هتل واین پالاس تفلیس گرجستان چندین اتاق تمیز و تجهیز شده با امکانات مدرن دارد. اتاق های این هتل چهار ستاره برای راحتی اقامت میهمانان و توریست های تور گرجستان، امکانات مدرن و خوبی نظیر حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار یا یخچال، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و ... ارائه میدهند.

اتاق های هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

رستوران هتل واین پالاس تفلیس برای میهمانان و توریست های تور گرجستان انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل واین پالاس تفلیس گرجستان برای میهمانان میتوان به استخر، سونا و جکوزی، ماساژ، اسپا و سالن بدنسازی اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل واین پالاس تفلیس گرجستان

این هتل چهار ستاره از سالن تئاتر روستاولی دو کیلومتر، از میدان آزادی چهار کیلومتر و از ایستگاه یونیورسیتی 450 کیلومتر فاصله دارد. همینطور فروشگاه ها، مراکز تفریحی و تجاری بسیاری هم نزدیک به هتل قرار دارند. از فرودگاه بین المللی شهر تا هتل واین پالاس تفلیس گرجستان بیست کیلومتر فاصله است.