هتل والریا تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره والریا، نزدیک به رودخانه بسیار زیبا و باصفای کورا قرار دارد. کارکنان و خدمه این هتل به زبان های انگلیسی و گرجی مسلط بوده و به صورت شبانه روزی پاسخگوی نیازهای توریست ها و گردشگران تور گرجستان هستند. هتل والریا تفلیس گرجستان برای راحتی اقامت میهمانان، اینترنت بی سیم رایگان ارائه داده. در صورتی که ماشین کرایه کرده اید و یا با ماشین شخصی خود به گرجستان سفر کرده اید، میتوانید ماشین خود را در پارکینگ رایگان و اختصاصی هتل والریا تفلیس گرجستان پارک کنید. از فرودگاه به هتل و برعکس ترانسفر فرودگاهی ارائه می شود. از دیگر خدمات این هتل برای میهمانان و توریست های تور گرجستان میتوان به کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... اشاره کرد.

هتل والریا تفلیس گرجستان

اتاق های هتل والریا تفلیس گرجستان

هتل والریا تفلیس گرجستان، اتاق هایی مجهز شده با بروزترین امکانات دارد. تمام اتاق های این هتل سه ستاره دارای امکانات مشابهی نظیر حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، چای ساز و قوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، سیستم تهویه هوا و ... می باشند.

اتاق های هتل والریا تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل والریا تفلیس گرجستان

هتل والریا سه ستاره دارای استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... می باشد. در رستوران هتل والریا تفلیس گرجستان انواع و اقسام غذاهای گرجی، بین المللی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور گرجستان سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل والریا تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل والریا تفلیس گرجستان

از این هتل سه ستاره تا سالن تئاتر روستاولی چهار کیلومتر، تا میدان آزادی پنج کیلومتر و تا ایستگاه متروی دانشگاه پزشکی دو کیلومتر فاصله دارد. فاصله فرودگاه تا هتل والریا تفلیس گرجستان هفده کیلومتر می باشد.