هتل هیلتون باکو : این هتل 5ستاره با 310 اتاق، امکانات و موقعیت نسبتا خوبی به مرکز شهر داشته و اگر میخواهید اقامتی کنار دریای آبی خزر داشته باشید هتل هیلتون باکو برای شما مناسب است. با یک پیاده روی هشت دقیقه ای از هتل به دریای خزر و مراکز خرید میرسید. اینترنت در سرتاسر هتل رایگان میباشد. همینطور هتل به شما این امکان را میدهد تا بتوانید حیوانات خود را به هتل بیاورید و یا از سالن هتل برای برگزاری مراسم ها و کنفرانس های خود استفاده کنید.

اتاق های هتل هیلتون باکو :

اقامتگاه های بزرگ این هتل منظره ی فوق العاده ای به سمت دریا داشته و سیستم تهویه پیشرفته دارد بسیاری از مسافران و گردشگران تور باکو اتاق های رو  به دریا را انتخاب میکنند. هر اتاق یک Flat Tv ، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و حمام لوکس و مجهز دارد.

اتاق های هتل هیلتون باکو ‏

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هیلتون :

ناهار و شام خود را در رستوران گردان هتل هیلتون میل کنید. هتل هیلتون باکو چند رستوران با غذاهای بین المللی و کیفیت بالا دارد. از امکانات تفریحی این هتل استخر سرپوشیده و مجهز به همراه یک جکوزی و سونا بوده علاوه بر این سالن ورزشی مجهز دارد. یک ماساژ حسابی بعد از یک روز شلوغ در مرکز اسپای و ماساژ این هتل بهترین راه برای رفع خستگی است.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هیلتون

آدرس هتل هیلتون باکو :

Azadlig Avenue 1B, AZ1000 Baku, Azerbaijan