هتل هیلتون استانبول ترکیه : هتل پنج ستاره هیلتون در قسمت اروپایی استانبول قرار داشته و درست روبروی آن تنگه بسفروس قرار دارد. هتل هیلتون از بهترین هتل های شهر است که امکانات و خدمات فوق العاده ای به توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه میدهند. خدماتی که این هتل پنج ستاره به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد شامل پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، پارکینگ رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، نظافت روزانه، چشم انداز به سمت شهر، باغ و تنگه بسفروس، دکوراسیون زیبا و مدرن و ... می باشند.

هتل هیلتون استانبول ترکیه

اتاق های هتل هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون استانبول ترکیه به طور کلی دارای 829 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره، تراس و پنجره های قدی با چشم اندازی بسیار زیبا از تنگه بسفر و باغ دارند. دکوراسیون و طراحی تمام اتاق ها و سوئیت های آن به سبک ترکی است. نشیمن همه اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و جداگانه هستند. علاوه بر امکانات منحصربفرد هر اتاق و سوئیت، امکاناتی یکسانی مثل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه و ... نیز در آنها هستند.

اتاق های هتل هیلتون استانبول ترکیه

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون استانبول ترکیه

هتل هیلتون هفت رستوران داشته که برای هرکدام منوهای غذایی متفاوت مثل غذاهای چینی، لبنانی، دریایی، بین المللی و ... را آماده کرده است. کافه هتل نیز مشغول به سرو نوشیدنی های مختلف گرم و سرد می باشد. از امکانات رفاهی و تفریحی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوان به کلوپ سلامتی شبانه روزی، کلاس های ایروبیک، حمام ترکی، سالن ماساژ، استخرهای روباز و سرپوشیده، دو سونا، دو حمام بخار، دو زمین تنیس، دو زمین، اسکواش، سونا بخار، جکوزی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل هیلتون استانبول ترکیه

دسترسی های نزدیک به هتل هیلتون استانبول ترکیه

این هتل پنج ستاره در بسفر، تنها ده دقیقه تا میدان تقسیم و منطقه محبوب نیشان تاشی فاصله دارد. همینطور ایستگاه های متروی عثمان بی و مترو تقسیم نیز در فاصله چند دقیقه ای از هتل هستند. ایستگاه مترو شیشلی نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل می باشد. از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل هیلتون میتوان به قصر توپکاپی با سه کیلومتر و مرکز کنفرانس استانبول با چهار متر فاصله اشاره کرد. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز تنها سه دقیقه با هتل هیلتون استانبول فاصله دارد.