هتل مارینا مندرین سنگاپور  : این هتل در مرکز سنگاپور بسیار لوکس و با امکانات است. این هتل دسترسی های خوبی به مراکز تفریحی و تجاری دارد. علاوه بر این هتل هتل مارینا مندرین سنگاپور خدمانت خود را به صورت شبانه روزی ارائه میدهد. همینطور سالنی برای برگزاری مراسمات و ضیافت های شما داشته و تمامی رستوران های هتل سلف سرویس بوده و به صورت شبانه روزی سرویس ارائه میدهند. 

اتاق های هتل مارینا مندرین سنگاپور

اقامتگاه های هتل مارینا مندرین سنگاپور دارای بهترین منظره از شهر بوده و تراس اختصاصی دارند. این اتاق ها همگی مجهز به سیستم تهویه هوای مناسب، تلوزیون های بزرگ ماهواره ای، میزکار و حمام مجهز و لوکس، چای ساز و قهوه ساز و .. هستند. بعلاوه از نور و دکوراسیون گرم استفاده شده تا توریست ها و مسافران تور سنگاپور در طول اقامت در هتل مارینا مندرین سنگاپور آرامش را اخساس کرده و راحت باشند.

اتاق های هتل مارینا مندرین سنگاپور

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مارینا مندرین سنگاپور

رستوران های بین المللی هتل مارینا مندرین سنگاپور انواع اقسام غذاهایی که بخواهید را برای شما سرو میکنند. غذاهای ایتالیایی، کانتونیایی و دریایی این رستوران بسیار لذیذ و خوشمزه هستند. امکانات تفریحی بسیار خوبی برای توریست های میهمان هتل مارینا مندرین سنگاپور در نظر گرفته شده مثل استخر بزرگ بیست متری آب معدنی، سالن ورزشی برای تناسب اندام شما و مرکز آب و گرم و اسپا که ماساژورهای بسیار خوبی دارد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مارینا مندرین سنگاپور

آدرس هتل مارینا مندرین سنگاپور

6Raffles Boulevard Marina Square, Marina Bay, Singapore 39594