هتل های 4 ستاره کوش آداسی : تقریبا همه هتل های کوش آداسی چه چهار ستاره یا پنج ستاره بهترین امکانات و خدمات را برای میهمانان خود دارند. بیشتر هتل های پنج ستاره در کوش آداسی ساحل اختصاصی داشته اما هتل های 4 ستاره کوش آداسی نزدیک به ساحل هستند. اکنون چند مورد از هتل های 4ستاره کوش آداسی را برای شما معرفی میکنیم

هتل مای ایجین استار کوش آداسی

این هتل چهار ستاره خدماتی مثل پذیرش، خشک شویی و لباس شویی را شبانه روزی انجام داده و اینترنت و پارکینگ را رایگان ارائه میدهد. همینطور دارای خدمات ترنسفر تا ساحل و فرودگاه را داشته و کارکنانی بسیار مجرب و مسلط به زبان های ترکی، روسی، انگلیسی، آلمانی دارد. هتل مای ایجین استار کوش آداسی سالن بسیار بزرگی برای برگزاری مراسمات و نشست های شما دارد. شما میتوانید به راحتی فرزندان خود را به خدمات نگهداری از کودکان سپرده و به خرید و یا تفریح خود برسید. اتاق های هتل نیز همگی تراس داشته که بیشتر آنها رو به دریا و بعضی رو به شهر میباشند. امکانات داخلی اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا پیشرفته، حمام لوکس به همراه وسایل آرایشی بهداشتی رایگان، فضای بزرگ، خدمات شبانه روزی، تلوزیون بزرگ و مبلمان میباشد. از امکانات تفریحی و رستوران های آن میتوان گفت که استخر روباز متناسب برای تمام فصول داشته، همینطور میز تنیس، بازی دارت، مرکز اسپا و ماساژ، حمام ترکی، اتاق بازی برای کودکان، باشگاه کودکان و بزرگسالان و تراس و باغی سرسبز و زیبا داشته که میتوانید صبح با قدم زدن در آن حس خوبی داشته باشید.

هتل مای ایجین استار کوش آداسی

هتل مودا آپارت تراول کوش آداسی

اگر حیوان خانگی خود را همراه با خود به سفر آورده اید، هتل مودا آپارت تراول کوش آداسی بهترین هتل برای اقامت شماست چرا که ورود حیوانات به هتل را مجاز کرده. این هتل همچنین دارای اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان میباشد. خدمات پذیرش، اتوشویی و لباس شویی شبانه روزی میباشد. خوشبختانه به ساحل معروف لیدیس نزدیک بوده و شما متیوانید با استفاده از ترنسفر هتل به ساحل برسید. خدمات به اتاق ها نیز به صورت 24 ساعته انجام میشود. همه اتاق ها دارای سیستم تهویه هوا، بالکن با نمایی فوق العاده از دریا، حمام مجهز و فضای بزرگ میباشد. امکانات تفریحی در نظر گرفته شده برای توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی استخر روباز فصلی و رستوران ها و کافه های بین المللی که با کیفیت ترین غذاها و نوشیدنی ها را برای شما سرو میکنند.

هتل مودا آپارت تراول کوش آداسی

هتل بای کاراسلان این کوش آداسی

از دیگر هتل های 4 ستاره در کوش آداسی میتوان به هتل بای کاراسلان این اشاره کرد. این هتل نیز روبه روی بندر بادبانی قرار داشته و با ساحل فاصله بسیار نزدیکی دارد. هتل بای کاراسلان این در سال 2016 مرمت و بازسازی شده و امکانات و خدمات بهترین به میهمانان خود ارائه میدهد. اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان میباشد. خدمات پذیرش نیز شبانه روزی میباشد. اتاق های هتل بای کاراسلان این چشم انداز بسیار زیبایی به سمات دریا و شهر داشته و همگی سیستم تهویه هوا، اینترنت بی سیم، چای ساز و قهوه ساز، تلوزیون بزرگ ماهواره ای، حمام لوکس ومجهز و فضای بزرگ خوبی دارند. خدمات به اتاق ها نیز 24 ساعته میباشد. امکانات تفریحی هتل استخر فصلی بزرگ مرکز اسپا و ماساژ حرفه ای و سونا و جکوزی میباشد. و اما رستوران های هتلی که یکی از آنها روی پشت بام هتل قرار داشته و منظره بی نظیر از دریای اژه را به شما میدهد. این رستوران برای شما انواع و اقسام غذاهای محلی و ترکی و بین المللی را سرو کرده. همینطور انواع نوشیدنی های گرم و سرد را میتوانید در کنار استخر بزرگ هتل بنوشید و لذت ببرید.

هتل بای کاراسلان این کوش آداسی

هتل مارینا کوش آداسی

یکی از بهترین هتل ها برای توریست ها و گردشگران هتل مارینا کوش آداسی بوده که شما میتوانید درخواست راهنمای تور از هتل داشته باشید. همینطور داخل هتل یک فروشگاه برای خرید سوغاتی موجود بوده. علاوه بر این صرافی و سالن برای برگزاری مراسمات داشته. خدمات پذیرش، نگهداری از چمدان، اتوشویی و خشک و شویی به صورت شبانه روزی انجام میشود. کارکنان هتل مسلط به زبان های  ترکی، انگلیسی و آلمانی بوده و رفتاری بسیار حرفه ای دارند. این هتل برای افراد معلول و کم توان نیز سرویس ارائه میدهد. خدمات اینترنت و پارکینگ در این هتل رایگان میباشد. اتاق های هتل مارینا کوش آداسی به چند دسته سیگاری، غیر سیگاری، ضد آلرژی و خانوده تقسیم میشود. اما در همه اتاق ها امکاناتی از جمله سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، تراس با منظرهای زیبا از باغ و یا دریا، مینی بار، تلوزیون های بزرگ و حمام مجهز دارند. از امکانات تفریحی استخر رویاز، باغ سرسبز، اتاق بازی برای کودکان، سرگرمی های شبانه برای بزرگسالان و کودکان. رستوران ها نیز انواع غذاهای بین المللی و ترکی را برای شما سرو کرده همینطور اگر برنامه غذایی برای کودکان خود دارید میتوانید این برنامه غذایی را از رستوران های هتل درخواست کنید. 

هتل مارینا کوش آداسی