هتل های سلطان ساید آنتالیا : هتل سلطان ساید، با بیست هزار متر مربع مساحت و ساحلی اختصاصی، یکی از بهترین هتلهای آنتلیا است. این هتل سال 2008 افتتاح شده و بعد از بازسازی های لازم در سال 2010، امکاناتی پیشرفته تر و مدرن تری به آن اضافه شده. این هتل پنج ستاره دویست متر از ساحل فاصله داشته و آب و هوایی بکر و عالی در کنار باغ و ساحل دارد. کارکنان هتل های سلطان ساید آنتالیا رفتاری حرفه ای داشته و امکاناتی نظیر پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا ارائه میدهند.

هتل های سلطان ساید آنتالیا

اتاق های هتل های سلطان ساید آنتالیا

این هتل پنج ستاره، در کل 232 اتاق داشته که شامل اتاق های استاندارد، اتاق های خانوادگی، اتاق های بزرگ خانوادگی و سوئیت ها میباشد. اتاق های این هتل سال 2010 بازسازی شده و فضایی مدرن تر و شیک تر بوجود آمده است. دکوراسیون و طراحی این اتاق ها با رنگ های ملایم بوده و پنجره های آن بزرگ و دلباز است. هر اتاق و سوئیت، تراس اختصاصی، با چشم انداز دریا و یا باغ دارند. امکانات و خدمات ارائه شده در این اتاق ها بعد از بازسازی شامل مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه و ... میباشد.

اتاق های هتل های سلطان ساید آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل های سلطان ساید آنتالیا

رستوران های هتل های سلطان ساید آنتالیا فضای باز و سرپوشیده داشته و انواع و اقسام غذاهای ترکی و اروپایی را برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا سرو میکند. از جمله امکانات رفاهی هتل های سلطان ساید، این هتل پنج ستاره به زمنی تنیس، واترپلو، والیبال ساحلی در ساحل اختصاصی، استخر روباز، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل های سلطان ساید آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل های سلطان ساید آنتالیا

این هتل پنج ستاره لوکس و مدرن در آنتالیا، 56 کیلومتر از فرودگاه بین المللی فاصله دارد. همینطور فاصله هتل های سلطان ساید آنتالیا با مرکز شهر هفتاد کیلومتر و تا ساید ده کیلومتر میباشد.