هتل های تفلیس گرجستان : اقامتگاه های کشور گرجستان امکانات و خدماتی متمایز با دیگر هتل های کشورهای دیگر دارد. اگر میخواهید در بهترین هتل های گرجستان اقامت داشته باشید، هتل های 5ستاره بهترین گزینه هستند و تمام امکاناتی که شما از یک هل انتظار دارید را برآورده میکنند. همچنین که کارکنان هتل های تفلیس گرجستان ، رفتار مناسب تری نسبت به دیگر کشورها داشته و قیمت مناسبی دارند.

هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان

این هتل پنج ستاره در مرکز شهر، نه سالن بزرگ برای برگزاری همایش ها و مراسم ها داشته، همچنین اینترنت و پارکینگ رایگان ارائه میدهد. این هتل لوکس چند رستوران بین المللی ایتالیایی و آسیایی داشته و امکانات تفریحی آن شامل باشگاه، استخر بزرگ روباز، سونا و ماساژ حرفه ای است. از اتاق های هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان چشم اندازی زیبا به سمت رودخانه خواهید داشت.

آدرس هتل رادیسون بلو ایوریا گرجستان

هتل هالیدی این گرجستان

یکی از هتل های چهار ستاره ای که انتخاب بیشتر توریست ها و گردشگران تور گرجستان است، هتل هالیدی این گرجستان بوده که بسیار لوکس، مدرن و تقریبا نزدیک به سبک ایتالیایی میباشد. رستوران های بین المللی این هتل انواع غذاهای سنتی و بین المللی را با منظره ای رو به کوه های قفقاز سرو میکند. هتل هالیدی این گرجستان اینترنت و پارکینگ را رایگان ارائه کرده استخر روباز و سالن ورزشی بزرگی دارد.

آدرس هتل هالیدی این گرجستان

هتل شرایتون باتومی گرجستان

اگر میخواهید در یکی از بهترین محله های تفلیس اقامت داشته باشید، هتل پنج ستاره هتل هالیدی این گرجستاندر نزدیکی بلوار احلی باتومی بهترین مکان برای اقامت است. امکانات لوکس و مدرن از ویژگی های ‏هتل شرایتون باتومی گرجستان بوده و استخر های روباز مناسب برای هر فصل، دیسکوها و جکوزی از امکانات تفریحی ‏هتل شرایتون باتومی گرجستان است.

آدرس هتل شرایتون باتومی گرجستان

گراند هتل گرجستان

هتل گراند گرجستان، یکی از دیگر هتل هایی است که در منطقه خوبی واقع شده. آلودگی در این منطقه وجود نداشته و یکی از تمیز و پاکیزه ترین منطقه های شهر تفلیس است. شما میتوانید غذای خود را در رستوران شیشه ای بین المللی گراند هتل گرجستان میل کرده و لذت ببرید.

آدرس گراند هتل گرجستان