هتل هالیدی این سن پترزبورگ : این هتل پنج ستاره در سن پترزبورگ، سال 2099 ساخته شده و 557 اتاق در هفده طبقه با پذیرش های شبانه روزی دارد. سیگار کشیدن در این هتل ممنوع بوده و کارکنان هتل هالیدی این سن پترزبورگ به زبان انگلیسی به طور کامل مسلط هستند. هتل هالیدی این سن پترزبورگ برای توریست ها و گردشگران تورهای روسیه خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی، فروشگاه بزرگ هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، سالن آرایشی، سالن کنفرانس و جلسه، خدمات خشکشویی و اتوشویی، خدمات برای معلولین و ... ارائه میدهند و جزو یکی از بهترین هتل های این شهر است.  

هتل هالیدی این سن پترزبورگ

اتاق های هتل هالیدی این سن پترزبورگ

هتل هالیدی این سن پترزبورگ 557 اتاق و سوئیت مدرن و بزرگ داشته که عایق صدا هستند. از امکانات و خدمات این هتل میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، بشقاب های میوه، مینی بار، سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت رایگان، نظافت روزانه، سرویس دهی شبانه روزی، سرویس بهداشتی و ... میباشد.

اتاق های هتل هالیدی این سن پترزبورگ

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هالیدی این سن پترزبورگ

در این هتل پنج ستاره یک رستوران اصلی و دو کافی شاپ قرار داشته که رستوران های بسیار مفصل و به صورت بوفه سرو میکند. برای وعده های ناهار و شام، رستوران این هتل انواع و اقسام منوهای مخصوص با غذاهای محلی و بین المللی برای توریست ها و گردشگران تورهای روسیه آماده میکند. همینطور مرکز بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... در این هتل به عنوان فعالیت های سرگرم کننده ارائه می شوند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل هالیدی این سن پترزبورگ

دسترسی های نزدیک به هتل هالیدی این سن پترزبورگ

هتل هالیدی این سن پترزبورگ در منطقه موسکوسکی قرار داشته و فاصله اش با فرودگاه بیست دقیقه بوده و بسیار نزدیک به ایستگاه مترو Moskovskiye Vorota است. همینطور توریست ها و گردشگران میتوانند به راحتی از هتل به منطقه نوسکی دسترسی داشته باشند.