هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره نیپول بوتیک در پایتخت گرجستان شهر تفلیس قرار دارد. خدمه این هتل رفتاری حرفه ای داشته و به زبان های انگلیسی، روسی و گرجی مسلط هستند. خدماتی که برای توریست ها و گردشگران تور ارزان گرجستان با اقامت آنها در این هتل ارائه می شود شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، صرافی و ... می باشند.  

هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

اتاق های هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان کلا هفت اتاق دارد. این هفت خدمات و امکاناتی یکسان داشته که شامل اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، نظافت روزانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی و ... می باشند.

اتاق های هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

در این هتل چهار ستاره یک کافه بار خوب با محیطی دنج و راحت قرار داشته که غذاهای بین المللی، محلی، گرجی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد، دسرها و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان

سالن تئاتر روستاولی با سه کیلومتر و میدان آزادی با دو کیلومتر فاصله از این هتل چهار ستاره قرار دارند. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله یازده کیلومتر از هتل نیپول بوتیک تفلیس گرجستان می باشد.