هتل 5 ستاره نیروانا لاگون جزء با شکوهترین اقامتگاه ها در منطقه کمر آنتالیا است که در سال 2014 ساخته شده است و هتلی نو ساز محسوب می شود. از ویژگی های اصلی این هتل لوکس می توان به ساحل خصوصی اشاره کرد که در محیطی 900 متری مهمانان می توانند از آن بهره ببرند. همچنین مسافران می توانند در این فضا به بازی های ساحلی همچون والیبال بپردازند و تعدادی صندلی نیز برای آفتاب گرفتن تعبیه شده است . از نظر موقعیت مکانی،  هتل نیروانا، در 36 کیلومتری فرودگاه آنتالیا و 26 کیلومتری مرکز این شهر واقع شده است.

هتل نیروانا لاگون کمر آنتالیا

از آن جایی که ویژگی و امکانات اتاق های هتل برای مسافران اهمیت زیادی دارد، در این رابطه باید گفت که نیروانا لاگون دارای دو ساختمان اصلی و تعدادی ویلای لوکس در فضایی بسیار سرسبز می باشد. هر کدام از این بخش ها، شامل اتاق های شیک و لاکچری با تمام امکانات و تجهیزات لازم از جمله وسایل بهداشتی، حمام، سشوار، لوازم آرایشی، تلویزیون به همراه کانال های ماهواره ای، اینترنت پر سرعت، سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند. لازم به ذکر است که ویلاهای این هتل به 3 نوع تقسیم می شوند که شامل ویلاهای وی آی پی 1، ویلاهای وی آی پی 2 و ویلاهای وی آی پی تاپ هستند. از جمله امکانات این ویلاها می توان به استخر و کافه اختصاصی اشاره کرد.

هتل نیروانا لاگون کمر آنتالیا

مسافران می توانند در رستوران های این هتل، انواع غذاهای مورد علاقه خود را اعم از غذاهای ترکی، بین المللی و نوشیدنی های خنک و دلچسب را سفارش دهند. از جمله این رستوران ها می توان به رستوران اصلی در داخل ساختمان هتل، رستوران بوفه، یک فروشگاه شیرینی پزی و همچنین فست فود اشاره کرد. مهمانان هتل می توانند در این مکان ها که دارای فضایی مدرن و لوکس است اوقات خوشی را سپری کنند. هتل نیروانا لاگون دارای یک رستوران آلکارته نیز است که به صورت 24 ساعته در ساختمان اصلی هتل آماده ارائه خدمات و پذیرایی از مهمانان می باشد.

هتل نیروانا لاگون کمر آنتالیا

تمامی مهمانان هتل می توانند از تفریحاتی همچون باشگاه بدنسازی، دارت، بسکتبال، تنیس و سینما بصورت رایگان بهره ببرند اما استفاده از امکانات تفریحی دیگر همچون میز بیلیارد، جت اسکی، غواصی، قایق رانی و بولینگ رایگان نیست.

از دیگر امکانات رفاهی هتل نیروانا لاگون می توان به باشگاه مخصوص کودکان و نوجوانان، سونا بخار، سونا خشک، حمام ترکی، حمام بخار فنلاندی و جکوزی در مرکز اسپای این هتل اشاره کرد.

هتل نیروانا لاگون مجموعا دارای 12 استخر و پارک آبی می باشد که 8 استخر آن روباز بوده و 2 استخر  نیز سرپوشیده است. همچنین 2 پارک آبی با 13 مدل سرسره آبی درون هتل وجود دارد که بسیار هیجان انگیز می باشد.

هتل نیروانا لاگون کمر آنتالیا

همچنین باید بدانید که  میز پذیرش هتل بصورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات است و سرویس اتاق ها نیز هر روزه انجام می شود. یک آرایشگاه نیز درون هتل وجود دارد که مهمانان در صورت نیاز می توانند از آن بهره ببرند.

هتل نیروانا لاگون کمر آنتالیا

تعدادی از اتاقهای هتل برای مهمانان معلول مناسب سازی شده و این افراد در هتل نیروانا لاگون مشکلی نخواهند داشت. در این هتل خدماتی همچون اتوشویی، حمل و نقل فرودگاهی و کرایه ماشین نیز ارائه می گردد که برای استفاده از آنها باید هزینه اضافی را پرداخت کنید.در تور انتالیا هتل نیروانا لاگون کمر یکی از انتخابهای شما میتواند باشد