هتل نوا پلازا کریستال استانبول : هتل چهار ستاره نوا پلازا کریستال استانبول در فاصله بسیار کوتاهی از میدان تقسیم و خیابان معروف استقلال قرار داشته و هتلی بسیار مدرن است. امکانات و خدماتی که در این هتل چهار ستاره به توریست ها و گردشگران تور استانبول ارائه می شوند شامل سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، پذیرش 24 ساعته، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، صرافی، آسانسور و ... می باشند.

هتل نوا پلازا کریستال استانبول

اتاق های هتل نوا پلازا کریستال استانبول

هتل نوا پلازا کریستال استانبول به طور کلی دارای 105 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دوقلو
  • اتاق های دلوکس دبل
  • اتاق های تریپل استاندارد
  • اتاق های آکوستیک

کفپوش تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره پارکت بوده و پنجره آن ها دو جداره عایق صدا هستند. میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول با اقامت خود در اتاق های هتل نوا پلازا کریستال از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز و ... برخوردار خواهند بود.

اتاق های هتل نوا پلازا کریستال استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نوا پلازا کریستال استانبول

انواع امکانات رفاهی و سرگرم کننده در این هتل چهار ستاره مثل استخر، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری استانبول فراهم شده اند. رستوران هتل نوا پلازا کریستال استانبول برای میهمانان خود انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، سنتی و ... را همراه با نوشیدنی ها مختلف گرم و سرد به صورت شبانه روزی سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل نوا پلازا کریستال استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل نوا پلازا کریستال استانبول

فاصله هتل چهار ستاره نوا پلازا کریستال از ایستگاه مترو میدان تقسیم سیصد متر، تا کشتی بسفروس کاباتاش شش دقیقه، تا تئاتر Muhsin Ertugrul، مرکز کنوانسیون لطفی کردار، کنسرت Cemal Resit Rey و مرکز همایش استانبول یک کیلومتر می باشد.