هتل میت بیچ پاتایا تایلند : هتل سه ستاره میت بیچ پاتایا در شمالی ترین قسمت از شهر پاتایا قرار داشته که یکی از محبوب ترین منطقه ها برای توریست ها و گردشگران تور تایلند است. این هتل مدرن و لوکس نوزده طبقه تنها چند قدم با ساحل فاصله داشته و به همین دلیل یکی از انتخاب های همیشگی توریست های تور تایلند برای اقامت در پاتایاست. کارکنان و پرسنل این هتل سه ستاره میت بیچ به صورت شبانه روزی پذیرش می کنند. همینطور از امکانات و خدمات بسیار خوب این هتل میتوان به سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن اجتماعات، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سرویس دهی 24 ساعته، صرافی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی رایگان و ... اشاره کرد.

هتل میت بیچ پاتایا تایلند

اتاق های هتل میت بیچ پاتایا تایلند

هتل میت بیچ پاتایا تایلند به طور کلی 236 اتاق و سوئیت دارد. از هرکدام از این اتاق ها و سوئیت ها، نه همه آنها، چشم انداز بسیار زیبایی به سمت دریا و یا شهر خواهید داشت. امکانات خوبی که در این اتاق ها و سوئیتها به صورت یکسان ارائه می شوند عبارتند از مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم تهویه هوا، میزکار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و ... .  

اتاق های هتل میت بیچ پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میت بیچ پاتایا تایلند

از جمله امکانات رفاهی و تفریحی این هتل سه ستاره برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به استخر روباز، سالن ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی، زمین بازی برای کودکان، سالن ورزشی و ... اشاره کرد. رستوران ها و کافه هتل میت بیچ پاتایا، آماده پذیرایی از میهمانان با انواع غذاهای بین المللی، آسیایی، تایلندی و ... به همراه نوشیدنیهای مختلف می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل میت بیچ پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل میت بیچ پاتایا تایلند

هتل میت بیچ سه ستاره در پاتایا، یکی از بهترین موقعیت های مکانی را نسبت به دیگر هتل های شهر دارد. این هتل نزدیک ترین دسترسی را به سمت جاذبه ها تفریحی و تجاری پاتایا دارد. همینطور از مینی سیام با فاصله دو کیلومتر از آن قرار دارد. از فرودگاه بین المللی پاتایا تا هتل میت بیچ 31 کیلومتر فاصله است.