هتل مکیوری بالی لگین : این هتل چهار ستاره، در بهترین موقعیت مکانی از بالی قرار داشته و فاصله خوبی با رستورانها، کافه ها و جاذبه های گردشگری این شهر دارد. کارکنان هتل مکیوری بالی لگین مسلط به دو زبان فرانسوی و انگلیسی بوده و همینطور خدمات بسیار خوبی از جمله پذیرش را شبانه روزی انجام میدهند. این هتل علاوه بر توریست ها و گردشگران، محل اقامت بسیاری از تجار و افرادی که برای کارهای اداری و تجاری به این شهر سفر کرده اند میباشد. همینطور برای این دسته از میهمانان سالن های جلسه و کنفرانس، به همراه تمام امکانات مورد نیاز ارائه میکند. با رزرو این هتل ترنسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ و اینترنت رایگان، خدمات خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، صرافی، نگهداری از کودکان و صندوق امانات به شما تعلق میگیرد. همینطور این هتل برای افراد معلول و کم توان نیز آماده سرویس دهی میباشد. هتل مکیوری بالی لگین 321 اتاق داشته که در ادامه خدمات و امکانات این آن ها را برای شما بیان خواهیم کرد.

هتل مکیوری بالی لگین

اتاق های هتل مکیوری بالی لگین

هتل مکیوری بالی لگین چهار ستاره 321 اتاق داشته که به صورت اتاق های استاندارد، اتاق های سوپریور، اتاق های دلوکس و ... تقسیم شده اند. این اتاق ها هرکدام به جز امتیازات ویژه خود دارای امکانات مشابهی نظیر سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان،، اینترنت رایگان، گاوصندوق، سرویس دهی به صورت 24 ساعته، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، تلفن، و میزمطالعه میباشند.

اتاق های هتل مکیوری بالی لگین

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مکیوری بالی لگین

رستوران ancak هتل مکیوری بالی لگین آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور بالی به همراه انواع غذاهای محلی، اروپایی، آسیایی و دیگر غذاهای بین المللی به همراه انواع و اقسام نوشیدنی ها میباشد. از امکانات رفاهی این  هتل میتوان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و مرکز اسپا و ماساژ اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل مکیوری بالی لگین

دسترسی های نزدیک به هتل مکیوری بالی لگین

از فرودگاهی بین المللی تا این هتل چهار ستاره که در منطقه کوتا قرار دارد، نهایت سی دقیقه راه است. شما به راحتی میتوانید به سواحل، کافه ها و رستوران های خوب این منطقه دسترسی نزدیک داشته باشید.