هتل منزل داون تاون دبی : هتل چهار ستاره منزل داون تاون دبی کارکنان اموزش دیده و بسیار خوبی داشته که به زبان های فرانسوی، عربی، هندی، فیلیپینی، انگلیسی و روسی صحبت می کنند. این هتل به سبک معماری سنتی عربی ساخته شده و امکانات و خدماتی که برای توریست ها و گردشگران تور دبی ارائه شده در این هتل شامل پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و ... می باشد.

هتل منزل داون تاون دبی

اتاق های هتل منزل داون تاون دبی

هتل منزل داون تاون دبی به طور کلی دارای 197 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های مخصوص افاراد معلول
  • سوئیت ها

برای هر اتاق و سوئیت از این هتل چهار ستاره انواع امکانات بسیار خوب چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، مینی بار به همراه آب معدنی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... برای میهمانان و توریست های تور ارزان دبی ارائه شده اند.

اتاق های هتل منزل داون تاون دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل منزل داون تاون دبی

از جمله امکانات رفاهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی میتوان به استخر روباز، سالن بدنسازی، تراس حمام آفتاب، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد. در رستوران هتل منزل داون تاون دبی نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، عربی، فرانسوی، مدیترانه ای و .... همراه با نوشیدنی ها مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل منزل داون تاون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل منزل داون تاون دبی

از این هتل چهار ستاره تا ساحل جمیرا پانزده کیلومتر و تا دبی مال ده دقیقه فاصله می باشد. از فرودگاه بین المللی تا هتل منزل داون تاون دبی بیست دقیقه است.