هتل متروپل مسکو : اقامت لوکس و به یاد ماندنی را در هتل پنج ستاره متروپل مسکو داشته باشید. این هتل روبروی تئاتر بالشوی و در مرکز این شهر قرار دارد. از هتل متروپل مسکو سه دقیقه تا ایستگاه قطار Teatral’naya ، میدان رد و کاخ کرملین راه است. کارکنان این هتل آموزش دیده و مجرب هستند و به دو زبان روسی و انگلیسی کامل مسلط اند. پارکینگ اختصاصی و اینترنت بی سیم از امکانات رایگان هتل میباشد. همینطور امکانات دیگر این هتل عبارتند از فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن آرایشگاه، سالن کنفرانس و برگزاری جلسات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، صرافی، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، ترنسفر درون شهری، کرایه اتومبیل و .. میباشد.  

هتل متروپل مسکو

اتاق های هتل متروپل مسکو

اتاق های این هتل متروپل مسکو پنجره های بزرگ و قدی داشته و به خاطر داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس مورد استقبال بیشتر از طرف توریست ها و گردشگران تور مسکو شده است. این اتاق ها با عتیقه ها و لوسترهای باشکوه و نورانی تزئیم شده. هر کدام از سوئیت ها و اتاق های این هتل ضد صدا بوده و برای افراد کم توان و معلول خدمات ارائه میدهد. استعمال دخانیات نیز در تمام اتاق ها و مکان های عمومی هتل ممنوع است. همینطور مجهز سیستم تهویه هوا و سیستم ها گرمایشی و سرمایشی بوده و امکانات دیگری از قبیل حمام اختصاصی، صندوق امانات، تلوزیون ماهواره ای، تلفن و ... میباشد.

اتاق های هتل متروپل مسکو

رستوران ها وامکانات تفریحی هتل متروپل مسکو

رستوران ها این هتل به خصوص رستوران بویاراسکای، بهترین غذاهای محلی و سنتی روسی را سرو میکند. همینطور غذاهای بین المللی این هتل در رستوران اوروپی اسک ای سرو میشود. صبحانه ها نیز در رستوران شیشه ای و گنبدی شکل متروپل به صورت سلف سرویس و همراه با موزیک سرو میشود. امکانات تفریحی هتل متروپل مسکو نیز شامل ماساژ و اسپا، سالن زیبایی و سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی و استخر سربسته میشود.