هتل مانسینگ جیپور : این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل هایی است که در شهر جیپور هند قرار داشته و مورد استقبال خیلی از توریست ها و گردشگران تور ترکیبی هند قرار گرفته است. کارکنان هتل مانسینگ جیپور به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستند و توریست ها و میهمانان خود را در برنامه ریزی سفر کمک می کنند. پذیرش در این هتل به صورت شبانه روزی انجام شده و همینطور از دیگر خدماتی که به میهمانان ارائه میشود میتوان به سالن کنفرانس و جلسه، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، اینترنت رایگان و فروشگاه هدایا و سوغاتی اشاره کرد.

هتل مانسینگ جیپور

اتاق های هتل مانسینگ جیپور

این هتل پنج ستاره 106 اتاق داشته که هرکدام با طراحی مدرن دکور شده اند و امکانات پیشرفته ای هم دارند. کارکنان هتل مانسینگ جیپور برای میهمانان سرویس دهی شبانه روزی ارائه می دهند. همینطور نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می شود. داخل اتاق ها و سوئیت های هتل مانسینگ جیپور، امکاناتی نظیر مینی بار، مبلمان، سیستم تهویه هوا، امکان سرو صبحانه در اتاق، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، جعبه کمک های اولیه، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، نشیمن جدا و ... می باشد.

اتاق های هتل مانسینگ جیپور

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مانسینگ جیپور

رستوران های هتل مانسینگ جیپور، برای توریست ها و گردشگران تور هند انواع غذاهای سنتی هند، آسیایی و بین المللی را سرو می کند. همینطور کافه ریپلز نیز نوشیدنی ها و غذاهای سبک آماده می کند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به سالن بدنسازی مجهز و استخر روباز اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل مانسینگ جیپور

دسترسی های نزدیک به هتل مانسینگ جیپور

این هتل پنج ستاره در جیپور، با فاصله هشت مایلی از فرودگاه بین المللی قرار دارد. همینطور با اقامت در این هتل به جاذبه های گردشگری خوبی مثل قلعه آمر، قلعه جایگراه، قسمت تاریخی، و جنگل های جیاگرا دسترسی خواهید داشت. نزدیک ترین مرکز خرید به این هتل پنج ستاره، بازار جوهری با فاصله یک مایلی است.