هتل ماریوت شیشلی استانبول : این هتل پنج ستاره، در یکی از بهترین منطقه های تجاری استانبول، شیشلی قرار داشته و دسترسی بسیار خوبی هم برای جاذبه های گردشگری و تفریحی اطراف دارد. هتل ماریوت شیشلی استانبول سال 2013 افتتاح شده و 35 طبقه داشته، این هتل با امکانات باکیفیت و خوبی که ارائه داده، یکی از هتل های بسیار خوب از نظر توریست ها و گردشگران تور استانبول است. هتل ماریوت شیشلی، برای توریستها و گردشگران تور استانبول خدمات بسیار خوبی از جمله پذیرش شبانه روزی، سالن استراحت، لابی با اینترنت رایگان، صرافی، امکان ورود حیوانات خانگی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ رایگان، خدمات نگهداری از کودکان، کرایه خودرو، خشکشویی و اتوشویی، خدمات برای افراد معلول و ... ارائه میدهد.

هتل ماریوت شیشلی استانبول

اتاق های هتل ماریوت شیشلی استانبول

هتل ماریوت شیشلی برای میهمانان تور استانبول، 259 اتاق و سوئیت مجهز و لوکس ارائه میدهد. برای هرکدام از این 259 اتاق و سوئیت، امکاناتی مثل سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میز اتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون ماهواره ای فلت، تلفن، میزکار، سیستم تهویه هوا، چشم انداز به سمت دریا ( از بعضی اتاقها ) و نظافت روزانه ارائه شده تا میهمانان تور استانبول اقامتی راحت داشته و احساس کنند در منزل خود هستند.

اتاق های هتل ماریوت شیشلی استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریوت شیشلی استانبول

رستوران این هتل، به دو شکل سلف سرویس و انتخاب از منو از توریست های تور استانبول پذیرایی می کند. در این رستوران انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی سرو می شوند. امکانات رفاهی و سرگرم کننده بسیاری برای میهمانان تور استانبول در این هتل بوجود آمده که از بهترین آن ها میتوان استخر سرپوشیده و روباز، استخر مخصوص کودکان، تراس و باغ، سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، کتابخانه، مرکز آب گرم، حمام ترکی، ساحل اختصاصی و پارک آبی به همراه ورزش های آبی، سالن بازی برای کودکان، دوچرخه، حمام ترکی، تیم انیمیشن، بازی های بیلیارد، اسکواش، بولینگ، مینی گلف و تنیس را نام برد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریوت شیشلی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل ماریوت شیشلی استانبول

این هتل پنج ستاره نزدیک به مراکز خرید بسیاری خوبی مثل جواهر با چهار کیلومتر و پروفیلو با یک کیلومتر می باشد. ایستگاه مترو شیشلی نیز در فاصله 350 متری از هتل قرار داشته و شما میتوانید با استفاده از آن به بیشتر نقاط مهم شهر دسترسی داشته باشید. فرودگاه بین المللی استانبول با فاصله 22 کیلومتری از هتل ماریوت شیشلی قرار دارد.