هتل ماریوت سیتی وال پکن : این هتل پنج ستاره در قسمت مرکزی شهر پکن قرار داشته و خدمات خوبی هم برای توریست ها و گردشگران تور چین ارائه میدهد. این خدمات شامل صرافی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسه، کرایه اتومبیل، تاکسی سرویس، فروشگاه هدایا و سوغاتی، مکان های مخصوص استعمال سیگار، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، اتاق های بدون سیگار و و ... می باشد.

هتل ماریوت سیتی وال پکن

اتاق های هتل ماریوت سیتی وال پکن

1312 اتاق و سوئیت در 22 طبقه این هتل قرار دارند. این اقامتگاه ها به اتاق های استاندارد، خانوادگی، دولوکس و سوئیت های بزرگ تقسیم می شوند. شیشه پنجره اتاق ها دو جداره و همینطور اتاق ها عایق صدا هستند بنابراین در طول استراحت در اتاق خود هیچ صدایی مزاحمتان نخواهد شد. از امکاناتی که داخل اتاق ها فراهم شده اند میتوان به میزکار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تراس، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، اینترنت و گاوصندوق اشاره کرد.

اتاق های هتل ماریوت سیتی وال پکن

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریوت سیتی وال پکن

این هتل رستوران های بسیاری برای ذائقه های متفاوت داشته مثل رستوران آسیایی که انواع غذاهای توکیویی، تایلندی، هندی و چینی را آماده می کند، رستوران بیسترو با غذاهای دریایی، رستوران چینی، رستوران غذاهای غربی، رستوران ایتالیایی و ... تفریحات خوبی هم برای سرگرم کردن میهمانان وجود دارد مثل استخر سرپوشیده گرم، جکوزی، سونا، استخر شیرجه، سونا بخار، حمام درمانی، اسپا و ماساژ، کاریوکی و ...

امکانات رفاهی و رستوران های هتل ماریوت سیتی وال پکن

دسترسی های نزدیک به هتل ماریوت سیتی وال پکن

از این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین المللی شهر پکن، 25 کیلومتر راه است. همینطور جاذبه های گردشگری بسیار خوبی که بین توریست ها و گردشگران تور پکن محبوب است مثل معبد آسمانی، میدان تیان آنمن، شهر ممنوعه، پارک المپیک و فروشگاه مروارید ابریشم تنها پنج دقیقه با خودرو فاصله دارد.