هتل مارینا قشم : مجموعه هتل های مارینا یک نام سرشناس و معتبر در بین اهالی قشم و راهنمایان تور قشم است. هتل مارینا 1 و مارینا 2 دو هتل بسیار ممتاز در جزیره قشم هستند و از بهترین هتل های این جزیره به شمار می روند. مجموعه هتل های مارینا از سال 1390 در صنعت گردشگری و توریسیم فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان توانسته  میزبان شمار زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی باشد. مدیریت این مجموعه همواره سعی نموده با در نظر گرفتن نیازهای مسافرین و ارائه بهترین و کامل ترین خدمات رضایت کامل میهمانان خود را بدست آورد. شعار اصلی این مجموعه خلاقیت، کیفیت و ارتقای سطح ارتباطات است و بدین وسیله توانسته اعتماد و علاقه تعداد زیادی از علاقه مندان سفر به قشم را بدست آورد.  هتل مارینا ظاهری شیک و دلپذیر دارد. نمای بیرونی هتل به سبک مدرن و با بکارگیری بروزترین طراحی ها انجام گردیده و توجه هر رهگذری را به خود جلب می کند. لابی هتل نیز دکوراسیون بسیار زیبایی دارد و با سلیقه هر چه تمام تر تزئین شده است.

هتل مارینا قشم

خدمات هتل مارینا قشم

هتل مارینا امکانات و خدمات مختلفی و کاملی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. از جمله این امکانات می توان به پارکینگ، بیزینس سنتر، اتاق تشریفات، امکانات اداری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی، غرفه های فروشگاهی و اینترنت رایگان در لابی هتل اشاره کرد.

خدمات هتل مارینا قشم

اتاق های هتل مارینا قشم

هتل های مارینا در مجموع دارای 104 اتاق و سوئیت با بهترین امکانات هستند که مسافرین تور قشم می توانند در هر فصل و هر زمانی نسبت به اقامت در آن هتل ها اقدام کنند. تورهای مختلفی از شهرهایی مثل اصفهان و تهران هستند که محل اقامتی آنها هتل مارینا در نظر گرفته شده است. شما از طریق سفر با این تورها و یا به صورت انفرادی می توانید اقدام به رزرو اتاق در این هتل نمایید. همچنین تمامی اتاق ها به شکیل ترین نحو ممکن دکور و تزئین شده اند. دکوراسیون اتاق ها به گونه ای انجام گرفته که حس راحتی و آرامش را به میهمانان منتقل می کند. اتاق های هتل مارینا به بهترین سیستم های گرمایش و سرمایش و همچنین تهویه ی مطبوع مجهز شده اند. از سایر تجهیزات و خدمات درون اتاق های هتل می توان روم سرویس، سیستم اعلان حریق، وسایل استحمام، سشوار و... اشاره کرد. این امکانات در تمامی اتاق های دو و سه تخته هتل مارینا مشاهده می شود.

اتاق های هتل مارینا قشم

دسترسی های نزدیک به هتل مارینا قشم

با اقامت در هتل مارینا آسودگی خیال از جهت مدیریت و رسیدگی به شما دست خواهد داد چرا که سوابق گذشته این مجموعه نشان می دهد کادر مدیریتی و پرسنل حرفه ای هتل مارینا توانایی کامل در انجام امور و رسیدگی به میهمانان هتل را دارد. از آنجایی که بیشتر مسافرین قشم گردش در بازارها و خرید را یکی از اولویت های خود می دانند، برای بسیاری از گردشگران نزدیک بودن هتل اقامت به مراکز خرید و بازارهای معروف اهمیت زیادی دارد. در این زمینه باید گفت هتل مارینا با قرارگیری در مرکز شهر، دسترسی بسیار مناسبی با مراکز خرید و فروشگاه ها دارد و گردشگران با آسودگی کامل می توانند در هر زمان از روز، به این مراکز رفته و خریدهای خود را با آرامش انجام دهند. آنچه مسلم است خرید به تنهایی نمی تواند انگیزه سفر به جزیره قشم باشد. تماشای خلیج نیلگون همیشه فارس و استفاده کردن از تفریحات آبی، لذتی است که هر فرد خوش قریحه ای علاقه مند است آن را تجربه کند. برای کسانی که سابقه سفر به قشم را دارند، شور و هیجان رفتن به دریا دوچندان است. کارشناسان و تیم مدیریتی مجموعه هتل مارینا با اشراف داشتن به این مسئله، هتل های خود را در نزدیکی خلیج بنا کرده اند تا افراد از تماشای منظره وصف نشدنی آبهای نیلگون خلیج فارس به راحتی بهره مند شوند. 

آدرس هتل مارینا 1 قشم روی نقشه

آدرس هتل مارینا 2 قشم روی نقشه