هتل ماربل کوش آداسی : اگر هتلی میخواهید که نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی باشد، هتل ماربل کوش آداسی انتخاب خوبی برای شماست. این هتل به میهمانان خود امکانات حمل و نقل داده و پذیرش شبانه روزی دارد. خدمات و امکانات این هتل از جمله اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان میباشد. اتوشویی، خشکشویی، سالن بزرگ کنفرانس، کارکنان خوب و مسلط به چند زبان، از ویژگی ها و خدمات خوب هتل ماربل کوش آداسی میباشد.  این هتل چهار ستاره نزدیک به دریای اژه و شهر زیبا و تاریخی افسوس میباشد.

هتل ماربل کوش آداسی

اتاق های هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل بهترین اتاق ها را برای راحتی  آسایش میهمانان خود در نظر گرفته. تمامی اتاق های هتل ماربل کوش آداسی دارای سیستم تهویه هوای مناسب، اینترنت بی سیم، مینی بار، حمام اختصاصی و لوکس، لوازم بهداشتی و آرایشی، تراس اختصاصی، تلوزیون ماهواره ای و مبلمان راحت میباشد. تراس های این هتل روبروی استخر و یا شهر زیبای کوش آداسی بوده و میتوان دقایقی را در تراس اتاق ها نشسته و شهر دیدنی و جذاب کوش آداسی را دید.

اتاق های هتل ماربل کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ماربل کوش آداسی

هتل ماربل کوش آداسی فضای زیادی را به امکانات تفریحی خود اختصاص داده از حمله استخر در فضای باز و سرپوشیده، زمین های بازی مخصوص برای فوتبال، والیبال، بسکتبال، زمین تنیس، پینگ پونگ، همینطور زمین بازی مخصوص برای کودکان، حمام ترکی، سالن ورزشی کامل و مجهز، سالن اسپا و ماساژ که قسمت مورد علاقه بیشتر توریست ها و گردشگران تور کوش آداسی میباشد. رستوران ها و کافه های هتل ماربل کوش آداسی انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی و ترکی را همراه با نمایش ها جذاب و دیدنی برای میهمانان خود سرو میکنند.