هتل لفینیکس بانکوک تایلند : هتل چهار ستاره لفینیکس بانکوک یکی از هتل های لوکس و مجهز این شهر بوده که خدمات بسیار خوبی برای توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد. کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، ترکی و تایلندی مسلط بوده و از خدماتی که به میهمانان خود ارائه میدهند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، نگهداری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و جلسات، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی، روزنامه رایگان در لابی و .. اشاره کرد.

هتل لفینیکس بانکوک تایلند

اتاق های هتل لفینیکس بانکوک تایلند

هتل لفینیکس بانکوک تایلند به طور کلی دارای 147 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریر
  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت ها

طراحی و دکوراسیون اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره بسیار مدرن زیباست. تمام اتاق های این هتل تمیز بوده و تراس و پنجره های بزرگی دارند. از جمله امکاناتی که داخل اتاق های هتل لفینیکس بانکوک تایلند برای میهمانان و توریست ها ارائه شده میتوان سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار یا یخچال و ... را نام برد.

اتاق های هتل لفینیکس بانکوک تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لفینیکس بانکوک تایلند

سه رستوران هتل لفینیکس بانکوک تایلند خوشمزه ترین غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور تایلند سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده ای که به میهمانان تعلق میگیرند میتوان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، استخر سرپوشیده با سقف شیشه ای، اسپا و ماساژ و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لفینیکس بانکوک تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل لفینیکس بانکوک تایلند

هتل لفینیکس چهار ستاره از ایستگاه های اتوبوس و قطار پانصد متر، تا بیمارستان بومروگرند 470 متر و از فروشگاه سون الون نیز 350 متر فاصله دارد. فرودگاه دون موانگ بیست کیلومتر و فرودگاه بین المللی پوکت در فاصله 22 کیلومتری از هتل لفینیکس بانکوک تایلند قرار دارند.