هتل لالیت بمبئی : هتل لالیت، با امکانات و خدماتی که ارائه میدهد، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل ها بین توریست ها و گردشگران تور هند بوده. این هتل پنج ستاره، در تمام مکان های عمومی هتل اینترنت ارائه کرده و همینطور پارکینگ، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسه، تاکسی سرویس و فروشگاه هدایا و سوغات از دیگر خدمات و امکانات این هتل هستند که ارائه می شود.

 هتل لالیت بمبئی

اتاق های هتل لالیت بمبئی

این هتل پنج ستاره، 367 اتاق لوکس و مجهز با تخت های راحت به میهمانان خود ارائه میدهد. داخل اتاق ها و سوئیت های ‏هتل پنج ستاره لالیت بمبئی، خدماتی نظیر مینی بار، سرویس بهداشتی، حمام اختصاصی، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، میز مطالعه، اینترنت رایگان و ... موجود هستند.

اتاق های هتل لالیت بمبئی

امکانات رفاهی و رستوران های‏ هتل لالیت بمبئی

این هتل شش سالن غذاخوری داشته و منوی غذایی متنوعی از غذاهای محلی و بین المللی دارد. همینطور از خدمات و امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل پنج ستاره برای میهمانان تور بمبئی، استخر روباز بزرگ، سالن بدنسازی مجهز، سونا و جکوزی، سونا بخار، باغ، اسپا و ماساژ می باشند.  

امکانات رفاهی و رستوران های‏ هتل لالیت بمبئی

دسترسی های نزدیک به ‏هتل لالیت بمبئی

‏ هتل لالیت بمبئ در منطقه سحر قرار داشته، منطقه سحر یک منطقه تجاری بوده و جاذبه های توریستی بسیار خوبی هم نزدیک به خود دارد مثل برکه پوای. از فرودگاه بین المللی سحر تا هتل لالیت بمبئی، یک کیلومتر فاصله است.