هتل لاللی گونن استانبول : اگر میخواهید در مرکز شهر بزرگ استانبول اقامت داشته باشید، هتل لاللی گونن استانبول انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. استانبول شهری است که مراکز تجاری و تفریحی فوق العاده ای داشته و به همین دلیل بسیاری از توریست ها و گردشگران تور استانبول ، محل اقامتشان را نزدیک به مراکز تجاری و تفریحی که میخواهند انتخاب و رزرو میکنند. شما با انتخاب هتل لاللی گونن استانبول تنها دسترسی های خود را به سمت جاذبه های استانبول راحت تر نکرده اید، بلکه اقامت خوب و دلپذیری را خود رقم زده اید. بعد از رزرو این هتل ترنسفر فرودگاهی برای شما فرستاده شده تا بدون بروز مشکلی و به راحتی بتوانید هتل را پیدا کنید اگر با خودرو شخصی و یا خودروی کرایه ای برای اقامت هتل لاللی گونن حاضر میشوید، با خیال راحت اتومبیل خود را وارد پارکینگ هتل کنید. در بدو ورود خود به این هتل چهار ستاره نما و محیط زیبای آن را مشخص است. نگران زبان خود نباشید، کارکنان و خدمه هتل به چندین زبان مسلط بوده و شما را به خوبی راهنمایی میکنند. برای هر دلیلی که به استانبول سفر میکنید، چه برای تفریح و چه برای کسب و کار، هتل لاللی گونن استانبول همان امکاناتی که مورد نیاز شماست را برایتان فراهم میکند. اگر تاجر هستید و برای کسب و کار به استانبول سفر کرده اید هتل لاللی گونن استانبول برای جلسات شما چندین اتاق جلسه، همایش و کنفرانس را به همراه امکانات پیشرفته در اختیار شما قرار میدهد. نگران مشکلات صرافی و تبدیل ارز نباشید، هتل لاللی گونن استانبول مجهز به صرافی نیز میباشد. همینطور اگر فرزندان خود را همراه خود به سفر آورده اید، میتوانید به دست خدمات نگهداری از کودکان سپرده و برای خود چرخی در خیابان های استانبول بزنید.

هتل لاللی گونن استانبول

اتاق های هتل لاللی گونن استانبول

اتاق های این هتل معمولا به خاطر دکوراسیون و تزئیناتی که دارد، باب دل بسیاری از میهمانان است. فضای نشیمن اتاق ها و سوئیت ها بزرگ و دلباز بوده و نظافت آنها روزانه انجام میشود. میهمانان میتوانند صبحانه های خود را در اقامتگاه های خود میل کرده و از خدمات شبانه روزی برخوردار باشند. برای بهتر شدن هوای داخل اتاق ها، تمامی آنها دارای سیستم تهویه هستند. داخل نشیمن اتاق ها مبلمان و صندلی راحتی، تلوزیون، مینی بار و میز تحریر قرار داده شده و برای هر اتاق اینترنت بی سیم رایگان اختصاص داده میشود.

اتاق های هتل لاللی گونن استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لاللی گونن استانبول

رستوران های هتل لاللی گونن استانبول صبحانه ها بسیار خوبی همراه با نان تازه و پنیر تازه برای شما سرو میکنند. همینطور برای تمام افراد با سلیقه های خاص مثل گیاهخواران، غذاهای فست فود، سنتی و ایتالیایی و نوشیدنی های گرم و سرد آماده میکند. از جمله امکانات تفریحی هتل استخر روی پشت بام با منظره زیبا و دیدنی از شهر استانبول بوده که نمیتوان آن را از دست داد. همینطور تراس های اختصاصی برای آفتاب گرفتن و باشگاه بدنسازی.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل لاللی گونن استانبول

دسترسی های هتل لاللی گونن استانبول به مراکز تجاری و تفریحی

هتل لاللی گونن استانبول نزدیک ترین دسترسی ها را به ایستگاه های حمل و نقل شهری داشته و با میدان معروف تکسیم 6دقیقه راه دارد. هتل لاللی گونن استانبول به راحتی میتوانید به مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی، ایستگاه مترو Vezneciler و ... برسید.