هتل لارس پارک : هتل چهار ستاره لارس در منطقه تقسیم قرار داشته و به خاطر موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد یکی از هتل های محبوب بین توریست ها و گردشگران تور استانبول است. کارکنان هتل لارس پارک به زبان های انگلیسی، ترکی، آذربایجانی و روسی مسلط بوده و برای میهمانان خود خدماتی نظیر سالن کنفرانس و جلسات با ظرفیت سیصد نفر، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، صرافی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... ارائه میدهند.

هتل لارس پارک

اتاق های هتل لارس پارک

هتل لارس پارک به طور کلی دارای 328 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های لوکس
  • اتاق های معمولی
  • اتاق های سوپر لوکس
  • سوئیت ها
  • سوئیت های برتر
  • سوئیت های تشریفات
  • اتاق های مخصوص برای معلولین

تمام اتاق ها و سوئیت نمای میدان تقسیم دارد. و بعد از بازسازی که در سال 2015 روی آنها انجام شد، دارای دکوراسیون منحصر به فرد و امکانت بروز و مدرن می باشند. اتاق هتل LARESPARK از ویژگی های مانند تلویزیون ال سی دی، چای و قهوه ساز، کیت الکترونیکی امن، مینی بار، تهویه مطبوع، بالش، خط تلفن مستقیم، پست صوتی، تلفن و مو خشک کن در حمام بهره میبرد.

اتاق های هتل لارس پارک

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لارس پارک

باشگاه سلامتLARESPARK  دارای سونا، جکوزی و حمام ترکی،با تجربه یک ماساژ آرامش بخش در یک فضای آرامش بخش در آبگرم، حفظ تناسب اندام در مرکز تناسب اندام و استخر سرپوشیده می باشد. رستوران های آن نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و آذری را برای میهمانان و توریست های تور ارزان استانبول سرو می کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لارس پارک

دسترسی های نزدیک به هتل لارس پارک

این هتل چهار ستاره با خیابان معروف استقلال فقط صد متر فاصله دارد. همینطور جاذبه هایی مثل کاخ دلمه باغچه با فاصله پنج کیلومتر، مرارکز همایش های لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، تئاتر محسن ارطغرل و سالن کنسرت جمال رشیت ری با یک کیلومتر فاصله یک کیلومتر از هتل قرار دارند. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز سه کیلومتر با هتل لارس پارک فاصله دارد.