هتل لارا آتالا آنتالیا : هتل لارا آتلا یکی از هتل های خوب سه ستاره در منطقه لارا بوده که با ساحل ده دقیقه فاصله داشته و ترانسفر برای رفت و برگشت به سمت ساحل اختصاصی دارد. کارکنان این هتل سه ستاره به سه زبان انگلیسی، ترکی و آلمانی مسلط بوده و امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت و پارکینگ رایگان، تاکسی سرویس، صرافی، روزنامه در لابی، کرایه اتومبیل و ... برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا ارائه میدهند.

هتل لارا آتالا آنتالیا

اتاق های هتل لارا آتالا آنتالیا

هتل لارا آتالا آنتالیا 28 اتاق بدون سیگار، عایق صدا و .. داشته که بین تمامی آن ها یک سری امکانات مثل سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و .. مشابه هستند. همینطور سرویس دهی به اتاق به صورت شبانه روزی بوده و هر اتاق روزانه نظافت میشود.

اتاق های هتل لارا آتالا آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لارا آتالا آنتالیا

این هتل سه ستاره یک رستوران در کنار استخر داشته که منوی غذای محلی ترکی و بین المللی ارائه میدهد. صبحانه های هتل لارا آتالا آنتالیا به شکل بوفه سرو میشود. همینطور این هتل باغی سرسبز و باصفا و استخر روباز متناسب با تمام فصول، برای سرگرمی میهمانان دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لارا آتالا آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل لارا آتالا آنتالیا

توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند با اقامت در هتل لارا آتالا، دسترسی خوبی به مرکز خرید تراسیتی، مرکز خرید شمال و لارا داشته باشند. همینطور پارک دودن نیز در فاصله دو کیلومتری از هتل قرار دارد. از هتل لارا آتالا آنتالیا تا مرکز شهر آنتالیا ده کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر چهارده کیلومتر فاصله است.