هتل لاتارایروان

سفر با تور ارمنستان یکی از جذاب ترین تجربه هایی است که افراد می توانند آن را به دست بیاورند. این تجربه فوق العاده با اقامت در هتلی 5 ستاره و با کیفیت تکمیل می شود. هتل لاتار ایروان یکی از هتل هایی است که برای گردشگرانی که به ارمنستان سفر می کنند فوق العاده است. هتل لاتار ارمنستان به عنوان یکی از برترین هتل های 5 ستاره در ارمنستان شناخته می شود. شما با اقامت در این هتل می توانید لحظاتی آرامش بخش و فوق العاده را در تور ارمنستان تجربه کنید. امکانات هتل، برخورد فوق العاده مناسب و حرفه ای پرسنل و آرامشی که در این هتل حکمفرماست باعث شده تا در لیست جذاب ترین هتل های ایروان برای گردشگران با تور ارمنستان قرار گیرد. این هتل در سال 2006 به بهره برداری رسیده است و معماری خیره کننده ای دارد. فاصله هتل لاتار تا مرکز شهر ایروان کمی زیاد به نظر می رسد. شما می توانید برای رسیدن به مرکز شهر که چیزی حدود 10 کیلومتر است، از وسایل نقلیه عمومی و یا تاکسی های موجود در درب ورودی هتل استفاده کنید. همچنین فرودگاه نیز در 10 کیلومتری هتل لاتار ایروان قرار گرفته است. البته ترانسفر فرودگاهی در تور ارمنستان، مسافران را به هتل رسانده و سرویس رایگان این هتل نیز مسئولیت رساندن رایگان میهمانان خود را به فرودگاه بر عهده دارد.

هتل لاتارایروان

اتاق های هتل لاتارایروان

این هتل 5 ستاره ارمنستانی، اتاق های متفاوتی دارد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. اتاق های این هتل نیز همانند نمای خارجی هتل، بسیار شیک و زیبا هستند. اتاق ها با دکوراسیون فوق العاده زیبا تزیین شده اند تا مهمانان این هتل احساس راحتی بیشتری داشته باشند. شما با اقامت در این اتاق ها می توانید حس خوبی از سفر خود با تور ارمنستان را تجربه کنید. امکانات مختلفی در اتاق های هتل لاتار ایروان قرار گرفته است. مینی بار، تلویزیون و ماهواره، حمام اختصاصی با زیبایی چشم نواز از جمله این امکانات است. همچنین در اتاق شما لوازم بهداشتی رایگان قرار می گیرد. در ضمن اگر مسافر تور ارمنستان هستید و قرار است در این هتل اقامت داشته باشید، لازم نیست با خود سشوار به همراه بیاورید چرا که در هر اتاق برای مسافران سشوار حرفه ای قرار داده شده است.

اتاق های هتل لاتارایروان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لاتارایروان

رستوران هتل لاتار ایروان غذاهای مختلفی را سرو می کند. شما در این رستوران می توانید به انواع غذاهای ارمنی و اروپایی دسترسی داشته باشید. رستوران این هتل، کباب های خوشمزه ای طبخ می کند که میل آن ها خالی از لطف نخواهد بود. اگر میهمان این هتل شدید، حتما نان های خوشمزه ای که در رستوران هتل سرو می شوند را از دست ندهید. این نان های ارمنی طعم و عطر فوق العاده ای دارند. در این رستوران غذاهای رژیمی ویژه بیماران نیز سرو می شود. در این هتل 5 ستاره در ایروان انواع امکانات سرگرمی برای شما فراهم شده است. استخر بزرگ سرباز این هتل یکی از معروف ترین مناظری است که از این هتل به یاد خواهید سپرد. سونا و جکوزی هتل نیز فوق العاده است. بیلیارد یکی دیگر از تفریحات رایج مسافرانی است که در هتل لاتار اقامت دارند. پینگ پونگ و زمین بازی نیز در دسترس میهمانان قرار دارد. یکی از بهترین خدمات ماساژ در هتل های مختلف ایروان در هتل لاتار در اختیار افراد قرار می گیرد. بهترین ماساژورها در محیطی آرامش بخش آماده هستند تا خستگی روزانه مسافران را از تن آن ها به در کنند. اگر مسافر این هتل هستید، حتما خدمات ماساژ آن را امتحان کنید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل لاتارایروان

اقامت در این هتل برای مسافران تور ارمنستان می تواند لذت بخش و فوق العاده باشد. استفاده از امکانات ویژه آن به شما حس خوبی از یک سفر زیبا به کشوری فوق العاده بکر و دیدنی می دهد. سعی کنید با اقامت در هتل های خوبی چون هتل لاتار ایروان، این حس خوب را افزایش دهید.