گردهم آمدن رنگ آبی دریای زیبای مدیترانه با سایه های سبز درختان کوه زیبای توروس موجب شده هتل فیم رزیدنس به هتلی دیدنی و شگفت انگیز تبدیل شود. این هتل واقع در شهر کمر استان آنتالیا از جمله هتل های لوکس این شهر به شمار می آید. ایستگاه اتوبوس کمر در یک کیلومتری هتل واقع شده و فاصله هتل با شهر آنتالیا حدود 40 کیلومتر می باشد.هتل فیم رزیدنس، چهار طبقه و 246 اتاق  دارد که اتاق ها شامل اتاق های استاندارد، خانوادگی ، سوئیت و اتاق ویژه معلولین می شوند.

هتل فیم رزیدنس منطقه کمر آنتالیا

هتل فیم رزیدنس دارای یک ساحل اختصاصی با امکاناتی نظیر استخر روباز و سرپوشیده، حمام ترکی و سونا می باشد که همه ساله پذیرای مهمانان بسیاری از سراسر جهان است. اتاق های هتل با معماری جذاب و نقاشی زیبا تزئین شده و همه اتاق ها دارای تهویه هوای مطبوع ، بالکن اختصاصی و تلویزیون هستند. در اختیار قرار دادن پارکینگ و اینترنت وایرلس رایگان از مزیت های این هتل به شمار می رود.

هتل فیم رزیدنس منطقه کمر آنتالیا

در استخر سرپوسیده و روباز هتل فیم رزیدنس می توانید به ورزش واترپلو بپردازید و لحظات شادی را با دوستان و خانواده سپری کنید. همچنین در این هتل یک وان بسیار بزرگ که با آب چشمه پر شده قرار دارد. آب معدنی چشمه و خواص درمانی این مکان توجه مهمان زیادی را به خود جلب کرده است.در هوای دلپذیر فصل بهار و تابستان انواع ورزش های آبی را می توانید در دریا تجربه کنید. جت اسکی و قایق های تند روی زیادی در ساحل وجود دارند. می توانید آنها را کرایه کرده و گشتی در دریا بزنید.

هتل فیم رزیدنس منطقه کمر آنتالیا

در هتل فیم رزیدنس باشگاهی برای کوکان ساخته شده که آنها هم می توانند ورزش های فرح بخشی را در آن انجام دهند. علاوه بر باشگاه، استخری هم برای کودکان تعبیه شده که سرسره های آبی جالب و متنوعی دارد. همچنین سرویس نگهداری از کودکان در این هتل انجام می شود.

هتل فیم رزیدنس منطقه کمر آنتالیا

در هتل فیم رزیدنس سه رستوران آلاکارته وجود دارد که غذاهای ترکی، ایتالیایی و چینی سرو می شود. رستوران گیزم غذاهای با کیفیت ترکی و بین المللی متنوعی سرو می کند. در بار Gozde هتل فم رزیدنس می توانید نوشیدنی های متنوعی میل بفرمایید. در رستوران گوکچه وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت سلف سرویس ارائه می شود. سلف سرویس تراس این رستوران در فضای باز قرار گرفته که در فصل تابستان، همزمان با میل کردن غذا به تماشای منظره زیبای دریای مدیترانه بنشینید.از مکان های دیدنی نزدیک هتل فیم رزیدنس می توان به پارک نومد تم (Nomad Theme) و پارک مون لایت  (Moonlight) اشاره کرد. پارک زیبای دینو در 9 کیلومتری و موزه پاسه لیس در 13 کیلومتری هتل نیز از دیگر مکان هایی هستند که می توانید در طول اقامت خود در این هتل بازدید از آنها داشته باشید.همه روزه برنامه های شاد و سرگرم کننده ای در هتل فیم رزیدنس اجرا می شود. اجرای موسیقی زنده،  تئاتر و نمایش های کمدی از جمله برنامه های شاد هتل است. تجربه این فضای پر انرژی را در تور آنتالیا از دست ندهید.