هتل فور سیزنز بسفروس استانبول : هتل پنج ستاره فور سیزنز یک هتل معمولی در استانبول نیست، این ساختمان درواقع یک قصر عثمانی از زمان قرن نوزدهم بوده و همچنان معماری تاریخی و جزئیات سلطنتی خود را حتی بعد از یک بار بازسازی که به هتل تبدیل شد، حفظ کرده است. با اقامت خود در این هتل حال و هوای زمان عثمانی ها را به خود خواهید گرفت. همه چیز در این هتل لوکس و عالی بوده و کارکنان رفتاری حرفه ای با میهمانان خود دارند. پرسنل مسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، ترکی و ... بوده و برای میهمانان و توریست های تور استانبول خدماتی نظیر روزنامه رایگان در لابی، شش سالن کنفرانس و جلسه، خدمات خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، خدمات تبدیل ارز، سلمانی، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، کرایه  اتومبیل و ... فراهم می کنند.  

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

اتاق های هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

هتل فور سیزنز بسفروس استانبول به طور کلی دارای 195 اتاق و سوئیت بوده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 170 اتاق استاندارد
  • پنج اتاق مخصوص افراد معلول
  • 20 سوئیت

امکانات و خدمات هتل فور سیزنز بسفروس استانبول برای میهمانان و توریست های تور استانبول داخل اتاق ها و سوئیت ها شامل حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، میز مطالعه، بطری آب معدنی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تختخواب های تاشو، گهواره رایگان، گاوصندوق، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، تلفن، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و .. می باشند.

اتاق های هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

در این هتل پنج ستاره شش رستوران قرار داشته که برای میهمانان و توریست های تور استانبول انواع غذاهای بین المللی، محلی، ایتالیایی، مدیترانه ای و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد در فضای بسته یا باز سرو می کنند. صبحانه ها نیز به صورت بوفه ای و سلف سرویس ارائه می شوند. این هتل یک استخر روباز و یک استخر آبگرم روباز دارد. فضای سرسبز و بسیار زیبایی هم همراه با چشم انداز از بسفروس روبروی شماست. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان شامل سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل فور سیزنز بسفروس استانبول

از این هتل پنج ستاره تا منطقه بشیکتاش چهار دقیقه و تا میدان تقسیم بیست دقیقه فاصله است. همچنین فرودگاه سبیها در فاصله 39 کیلومتری و فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 25 کیلومتری از هتل فور سیزنز بسفروس استانبول قرار دارند.