هتل فلورا گاردن کوش آداسی : این هتل در قسمت تاریخی کوش آداسی یعنی افسوس واقع بوده و امکانات بی نظیر و فوق العاده ای را به میهمانانش میدهد که بیشترشان رایگان است. خدمات پذیرش، اتوشویی و خشک شویی در هتل فلورا گاردن کوش آداسی به صورت شبانه روزی میباشد. اینترنت و پارکینگ نیز رایگان ارائه میشود. همینطور هتل فلورا گاردن کوش آداسی دارای صرافی، فروشگاه های پوشاک و هدیه و سوغا، مکان سیگار کشیدن، سرویس به معلولین و افراد کم توان، سالن آرایشگاه و مینی مارکت میباشد.

هتل فلورا گاردن کوش آداسی

اتاق های هتل فلورا گاردن کوش آداسی

اتاق های این هتل کاملا لوکس و مدرن طراحی شدند. این اتاق ها همگی به اینترنت بی سیم رایگان متصل هستند و کف پوش پارکت دارند. منظره ای که از اتاقها به سمت بیرون دارید بسیار زیبا و دلنشین بوده، پنجره اتاق ها رو به دریا و یا باغ هستند. از امکانات اتاق ها سیستم تهویه هوا، مینی بار و تلوزیون ماهواره ای میباشد. و اما امکانات رایگانی که اتاق های هتل فلورا گاردن کوش آداسی به میهمانان توریست و گردشگری تور کوش آداسی میدهند! این امکانات رایگان نوشیدنی های مینی بار و بشقاب های میوه هستند.

اتاق های هتل فلورا گاردن کوش آداسی

امکانات تفریحی و رستوران های هتل فلورا گاردن کوش آداسی

همانطور که به نقشه زیر نگاه میکنید، میبینید که هتل فلورا گاردن کوش آداسی نزدیک به دریا بوده و ساحل شنی اختصاصی با صندلی های حمام آفتاب دارد. علاوه بر ساحل اختصاصی، استخر های روباز و سرپوشیده برای بزرگسالان و کودکان و سونا و جکوزی دارد. باشگاه بدنسازی، برنامه های مخصوص برای کودکان و نوجوانان، زمین بازی تنیس، باغ سرسبز و باصفا، مرکز آب گرم و اسپا، امکان دوچرخه سواری، بازی دارت و بیلیارد از جمله امکانات تفریحی خوب هتل فلورا گاردن کوش آداسی میباشد. رستوران ها و کافی شاپ های هتل فلورا گاردن کوش آداسی نوشیدنی ها خود را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار داده و منوی غذایی بین المللی و ترکی دارد.