هتل فرونیا استانبول : استانبول هتل های بی نظیر بسیار خوبی در اطراف میدان مشهور تکسیم دارد یکی از این هتل ها، هتل فرونیا بوده که فقط پنج دقیقه پیاده تا میدان راه دارد. خوشبختانه در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید میتوانید در این هتل پذیرش شوید. همینطور سرویس ترنسفر فرودگاهی با هزینه اضافه نیز در اختیار میهمانان قرار میگیرد. اینترنت وایرلس به صورت رایگان در همه جای هتل عرضه میشود. هتل فرونیا استانبول ماشین کرایه ای برای میهمانان خود داشته،همینطور سه اتاق کنفرانس، خدمات خشکشویی و اتوشویی و ... میباشد.  همینطور از دیگر جاذبه های گردشگری که نزدیک به هتل فرونیا استانبول است، خیابان استقلال، فروشگاه های و گالری های هنر، مرکز همایش، مرکز کنگره، سالن کنسرت جمال رشیت ری و تئاتر محسن ارطغرل میباشد.

هتل فرونیا استانبول

اتاق های هتل فرونیا استانبول

دکوراسیون این اتاق با استفاده از رنگ خاکی و سبز تزئین شده و نشیمنی بزرگ دارند. امکانات و خدمات مشترک و یکسان بین تمام این اتاق ها شامل مینی بار یا یخچال، چای ساز یا قهوه ساز، گهواره رایگان، بطری آب رایگان، تلفن، تلوزیون، اینترنت وایرلس، سیستم تهویه هوا، تخت ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه تمام لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، گاوصندوق، تخت خواب اضافه، سرویس بهداشتی و خدمات شبانه روزی به اتاق ها برای راحتی تورییست ها و گردشگران تور استانبول میباشد.

اتاق های هتل فرونیا استانبول

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل فرونیا استانبول

صبخانه های هتل فرونیا به صورت سلف سرویس ارائه میشود. رستوران های این هتل یک منوی غذایی عالی از هر غذای بین المللی و ترکی دارند. روی پشت بام این هتل یک رستوران و کافه قرار داشته که منظره ای پانوراما از شهر استانبول داشته و غذاهای بسیار خوب اروپایی و سنتی را بهترین و تازه ترین مواد برای شما آماده میکند. همینطور کافه روی پشت بام این هتل بهترین نوشیدنی ها  کوکتل ها را به همراه شیرینی ها خوشمزه دارد.