هتل فاوری نیشانتاشی استانبول : هتل سه ستاره فاوری نیشانتاشی در منطقه شیشلی استانبول قرار داشته و با امکانات بسیار خوبی که ارائه میدهد، موجب جذب توریست ها و گردشگران شده است. پرسنل هتل فاوری از میهمانان خود به صورت شبانه روزی پذیرایی می کند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر هتل ارائه می شود. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول با اقامت خود در این هتل از امکانات و خدمات بسیار خوبی نظیر پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صرافی، روزنامه رایگان در لابی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

اتاق های هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

هتل فاوری نیشانتاشی استانبول به طور کلی دارای چهل اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون الرژی
  • اتاق های عایق صدا
  • سوئیت ها

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم به صورت رایگان بوده و خدمه هتل به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور استانبول در اتاق ها سرویس دهی می کنند. امکاناتی که درون اتاق ها به صورت یکسان ارائه شده شامل مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

هتل فاوری دو سالن بدنسازی، سالن اسپا و ماساژ، سونا و جکوزی و ... را داشته تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول با اقامت خود در این هتل بتوانند سرگرم شوند. در رستوران هتل نیز انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان سرو میشوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل فاوری نیشانتاشی استانبول

از این هتل سه ستاره تا کاخ دولماباغچه دو کیلومتر راه است. همینطور فرودگاه بین المللی نیز شانزده کیلومتر تا هتل فاوری نیشانتاشی استانبول فاصله دارد.