هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس : هتل چهار ستاره شوتا ات روستاولی بوتیک نزدیک به مرکز شهر تفلیس می باشد. این هتل در منطقه ای کاملا آرام قرار داشته و میتواند آرامش را برای میهمانان و توریست های تور گرجستان برقرار کند. همینطور دسترسی بسیار خوبی به سمت جاذبه های گردشگری دارد. از خدماتی که این هتل چهار ستاره به میهمانان خود میدهد میتوان به روزنامه رایگان در لابی، اینترنت بی سیم رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

اتاق های هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس به طور کلی دارای 38 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های سوپریور دبل
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های دلوکس
  • سوئیت های استودیو دلوکس

اتاق ها و سوئیت های این هتل دکوراسیون بسیار زیبا و طراحی خوبی داشته که اتاق ها را دلبازتر نشان میدهد. برای هر اتاق و سوئیت این هتل چهار ستاره امکاناتی نظیر چای ساز و قهوه ساز، میز تحریر، سیستم تهویه هوا، آشپزخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تلفن، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق و ... ارائه شده تا میهمانان و توریست های تور ارزان گرجستان اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند.

اتاق های هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

در رستوران داخلی این هتل انواع غذاها بین المللی، محلی، گرجی و ...  با سلیقه های مختلف میهمانان و توریست های تور لحظه آخری گرجستان ارائه شده. در کافه هتل نیز نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

دسترسی های نزدیک به هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس

بیشتر جاذبه های گردشگری شهر تفلیس مثل سالن تئاتر روستاولی، میدان آزادی، پارک ناین اپریل، پوشین پارک و ... نزدیک به این هتل قرار دارند. از هتل شوتا ات روستاولی بوتیک تفلیس تا ایستگاه متروی فریدام اسکوئر هفتصد متر و تا فرودگاه بین المللی چهارده کیلومتر فاصله است.