هتل شرایتون باتومی : این هتل پنج ستاره در باتومی گرجستان، هتلی بسیار شیک و زیبا در بلوار ساحلی باتومی نزدیک به دریای سیاه قرار دارد. همین نزدیک بودن به ساحل نشان دهنده این است که منظره ای زیبا و فوق العاده را از پنجره اتاق خود مشاهده خواهید کرد. بیشتر توریست ها و گردشگران برای اقامت خود در باتومی گرجستان، هتل شرایتون باتومی را انتخاب میکنند چرا که نه تنهاب بهترین هتل باتومی بوده بلکه بهترین هتل در کل گرجستان است.

هتل شرایتون باتومی

اتاق های هتل شرایتون باتومی

این هتل 202 اتاقه امکانات بسیار خوبی را به میهمانان و توریست های تور گرجستان میدهد. همه اتاق محجهزبه سیستم تهویه هوا و خدمات شبانه روزی هستند. علاوه بر این شما چشم اندازی زیبا به سمت ساحل و دریای سیاه خواهید داشت. همینطور امکانات داخلی آن اینترنت رایگان، حمام لوکس، طراحی زیبا، تلوزیون، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز و ... میباشد.

اتاق های هتل شرایتون باتومی

امکانات تفریحی و رستورانهای هتل شرایتون باتومی

امکانات تفریحی بسیار خوبی برای میهمانان و توریست ها میباشد. همینطور استخر روباز مناسب برا هر فصلی، سونا و جکوزی، مرکز ماساژ حرفه ای و آبگرم، همینطور حمام ترکی از جمله امکانات تفریحی هتل شرایتون باتومی میباشد. رستوران های هتل شرایتون باتومی نیز انواع غذاهای محلی و بین المللی باکیفیت و لذیذی را برای شما سروو خواهد کرد.