هتل سی لایف فمیلی ریزورت از جمله زیباترین ، راحت ترین و معروف ترین هتل های آنتالیا است. این هتل تا مرکز شهر کمر 5 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 20 کیلومتر فاصله دارد. گفتنی است که این هتل در نزدیکی ساحل شنی دریای مدیترانه و روبروی هتل کنیالتی و در نزدیکی هتل های بلو استارز، اونکل رزیدنس و پورتو بلو قرار گرفته است. مهمانان برای رفتن به ساحل اختصاصی باید از یک زیرگذر نزدیک هتل عبور کنند. منطقه ای که هتل در آن قرار دارد، صخره ایست و علاقه مندان به ورزش کوهنوردی در آنجا می توانند به این ورزش مفرح بپردازند.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت کمر آنتالیا

هتل سی لایف حمل و نقل فرودگاهی رایگان در اختیار مهمانان قرار می دهد. این هتل 5 طبقه ، فروشگاه ها، بارها ، اسنک بارها، رستوران ها و کلوپ های زیادی دارد. فضای هتل با طراحی های زیبا و مدرن و همچنین رنگ های شاد محیط آرامش بخشی را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت کمر آنتالیا

در هتل سی لایف فمیلی ریزورت 240 اتاق از جمله 147 اتاق استاندارد 22 متری، 80 اتاق خانوادگی 35 متری و 13 سوئیت وجود دارد که همگی با امکانات رفاهی  و  داشتن منظره  رو به ساحل ، کوه های صخره ای و باغچه های زیبا این هتل مجلل را خاص جلوه داده اند. لاذم به ذکر است که سوئیت های هتل به سه نوع سوئیت عادی 34 متری، سوئیت جونیور 34 متری و سوئیت رویال 49 متری تقسیم می شوند.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت کمر آنتالیا

ایستگاه اتوبوس و تاکسی در اطراف هتل جهت راحتی حال مسافران برای گردشگری در اطراف هتل و شهر آنتالیا در نظر گرفته شده است. این هتل برای هر سن و سلیقه ای، مناسب و برنامه های شاد و مفرحی در آن ترتیب داده شده است.

از جمله امکانات رفاهی هتل سی لایف فمیلی ریزورت می توان سرویس نگهداری کودکان، یخچال کوچک، تلویزیون های صفحه تخت با انواع شبکه های ماهواره ای، تخت های دو نفره و یک نفره تمیز، اینترنت پرسرعت رایگان، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، خدمات کپی و فکس، صندوق امانات، تهویه  مطبوع ، حمام بخار و ترکی،  حوله، سشوار، سرویس بهداشتی تمیز، اتاق های ماساژ اعم از ماساژ درمانی و ماساژ ریلکسیشن را نام برد.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت کمر آنتالیا

امکانات تفریحی زیادی مانند لوازم ورزشی مناسب، سالن بدنسازی، تنیس روی میز، دارت، کلوپ کودکان، کلوپ شبانه، فروشگاه، پارک آبی دارای سرسره های آبی متنوع، استخر های سرپوشیده و روباز، سونا و جکوزی در این هتل وجود دارند.

هتل سی لایف فامیلی ریزورت کمر آنتالیا

 پرسنل هتل نیز به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی با کیفیت و سریع به مهمانان هستند. نظافت و تمیز بودن این هتل در سطح بالایی قرار دارد. در ساحل هتل لحظات به یاد ماندنی و شادی را تجربه خواهید کرد. در این مکان انواع تنقلات، نوشیدنی ها و خوراکی های لذیذ  سرو می شود. مهمانان همچنین می توانند بر روی صندلی و تخت های مخصوص حمام آفتاب بگیرند و از تماشای دریا لذت ببرند. جت اسکی و قایق های تندروی زیادی در ساحل موجود است که می توانید آنها را کرایه کنید و گشتی در دریا بزنید. در ساحل هتل سایبان های زیادی تعبیه شده و مهمانان بعد از تفریح، ورزش و پیاده روی می توانند زیر آنها خستگی درکنند. در ساحل زیبای هتل غواصان حرفه ای حضور دارند و شما به کمک آنها می توانید تجربه  خاص و به یاد ماندنی از غواصی در دریای زیبای مدیترانه در تور آنتالیا  داشته باشید.