هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند : هتل سه ستاره سیوالای سیتی در قسمت جنوبی پاتایا قرار داشته و یکی از بهترین هتل های سه ستاره در شهر است. سرویس دهی و پذیرش در هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند به صورت شبانه روزی انجام می شود. از جمله امکانات و خدماتی که این هتل به توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند ارائه میدهند میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، کرایه اتومبیل، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه رایگان در لابی و ... اشاره کرد.

هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

اتاق هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند به طور کلی دارای 117 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت

برای تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره سرویس دهی به صورت شبانه روزی انجام می شود. اینترنت بی سیم رایگان به صورت رایگان برای همه اتاق ها و سوئیت ها ارائه شده است. از امکاناتی که داخل اتاق ها برای توریست های و گردشگران تور ارزان تایلند میتوان سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، گاوصندوق، تراس اختصاصی، چای ساز و قهوه ساز و ... را نام برد.

اتاق هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

صبحانه های این هتل سه ستاره آمریکایی و رایگان هستند. در رستوران های هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... سرو می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند میتوان به استخر، ماساژ، سونا، اسپا و جکوزی اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند

از هتل سیوالای سیتی سه ستاره تا خیابان واکینگ استریت تنها سه دقیقه فاصله است. همینطور مراکز خرید بسیار خوبی نظیر گاردن پلازا، تسکو و اسکله پاتایا در فاصله دو کیلومتری هستند. جاده بیچ رو در فاصله یک کیلومتری و مرکز خرید توککام در فاصله 450 متری قرار دارند. از فرودگاه بین المللی تایلند تا هتل سیوالای سیتی پاتایا تایلند 125 کیلومتر فاصله است.