هتل سیلکا مایتاور مالزی : اگر میخواهید مرکز شهر اقامت داشته باشید و دسترسی راحتی به مراکز خرید داشته باشید هتل سیلکا مایتاور مالزی را با سه ستاره و خدمات شبانه روزی برای اقامت انتخاب کنید. این هتل شیک و مدرن طراحی شده و نسبت به سه ستاره بودنش امکانات نسبتا زیادی به میهمانان خود ارائه میدهد.

اتاق های هتل سیلکا مایتاور مالزی

همه اتاق های این هتل بسیار مدرن و به زیبایی تزئین شده چشم اندازی رو به شهر و برج های دوقلو دارد که معمولا چشم انداز اتاق ها یکی از مواردی است که توریست های تور مالزی یا هر تور دیگری روی آن تاکید دارد. امکانات اتاق های هتل سیلکا مایتاور مالزی حمام مرمری خصوصی، قهوه ساز و چای ساز، مینی بار، اینترنت و ... میباشد.

اتاق های هتل سیلکا مایتاور مالزی

رستورانها و امکانات تفریحی هتل سیلکا مایتاور مالزی

از آنجایی که پارک بوکیت به هتل نزدیک است شما میتوانید در هنگام شنا کردن در استخر روباز هتل ار منظره پارک لذت ببرید و یا از استراحتگاهی که کنار استخر واقع شده و انواع نوشیدنی ها را برای شما سرو میکند استفاده کنید. همینطور میتوانید از سالن فیتنس هتل سیلکا مایتاور مالزی برای حفظ کردن تناسب اندام خود در سفر استفاده کنید. رستوران های هتل نیز هر روز صبح صبحانه را به طور سلف سرویس ارائه میدهد منوی وعده های غذایی دیگر رتوران شامل غذاهای محلی و بین المللی میباشد که هر ساعت به شما سرویس میدهد.

رستورانها و امکانات تفریحی هتل سیلکا مایتاور مالزی

آدرس هتل سیلکا مایتاور مالزی

No. 7, Jalan Munshi Abdullah, 50100 Kuala Lumpur, Malaysia