هتل سیتی مکس بور دبی : هتل سه ستاره سیتی مکسف در منطقع تاریخی بور دبی قرار داشته و از مجموعه هتل های سیتی مکس است. در این هتل لوکس، انواع خدمات مورد نیاز برای توریست ها و گردشگران تور دبی از جمله ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، روزنامه در لابی، صندوق امانات، صرافی و ... ارائه می شوند.

هتل سیتی مکس بور دبی

اتاق های هتل سیتی مکس بور دبی

هتل سیتی مکس بور دبی در مجموع 691 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق ها دو تخته
  • اتاق ها مخصوص افراد معلول

هرکدام از اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره بسیار خاص و زیبا طراحی شده و به صورت روزانه نظافت می شوند. از امکاناتی که به صورت یکسان در اتاق ها و سوئیت های هتل سیتی مکس بور دبی ارائه شده میتوان به سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز مطالعه، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، تلویزیون ماهواره ای، تلفن و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل سیتی مکس بور دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتی مکس بور دبی

در رستوران های این هتل غذاهای مختلفی مثل غذاهای هندی، چینی، تایلندی، عربی، ویتنامی، سنگاپور، چینی و ژاپنی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد برای میهمانان و توریست های تور دبی به صورت شبانه روزی سرو می شوند. از امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریستها و گردشگران میتوان سالن بدنسازی، استخر روباز در پشت بام، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... را نام برد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتی مکس بور دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سیتی مکس بور دبی

از این هتل سه ستاره تا رود دبی یک کیلومتر راه است. همینطور پاساژ بورجومان و مرکز بورس جهانی سه کیلومتر با هتل فاصله دارند. دبی مال یکی از بزرگ ترین مراکز خرید جهان نیز پانزده دقیقه با هتل فاصله دارد. نزدیک ترین ساحل تا هتل سیتی مکس بور دبی دو کیلومتر مسافت دارد.